اخبار داغ

شهردار سیس:

تحولات اساسی در شهر سیس اتفاق می افتد

تحولات اساسی در شهر سیس اتفاق می افتد
شهردار سیس گفت: گردشگری از مهم ترین مباحث شهری است که با توجه به ظرفیت های موجود شهرسیس برنامه های مختلفی در نظر داریم و تحولات اساسی نیز در این شهر اتفاق خواهد افتاد.
[


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز صادق رضاپور صبح امروز در بین جمعی از مردم محله خیابان بسیج شهر سیس با تقدیر از همکاری و همراهی مردم شهر و همت شورای اسلامی شهر سیس گفت:برگزاری جلسات مردمی در محلات مختلف شهری مثبت بوده و در محلات دیگر شهر نیز ادامه خواهد داشت .

وی اظهار کرد:برگزاری چنین جلساتی آثار خوبی در شهر داشته و موجب می شود مدیران شهری با خواسته ها و مطالبات شهروندان آشنا شده و در جهت حل مشکلات تلاش کنند.

شهردار شهر سیس با تقدیر از اعتماد شورای اسلامی شهر سیس افزود:در طی ماه های اخیر شهرداری شهر سیس با همکاری شورای اسلامی اقدامات مختلفی انجام داده است.

وی ادامه داد:عمده عملکرد مجموعه شهرداری سیس در چندماه اخیر در حوزه زیباسازی و المان سازی نقاط مختلف شهری بوده که با تلاش کارکنان شهرداری و همکاری عموم مردم انجام شده است.

شهردار سیس افزود:خدمات شهری شهرداری سیس اقدامات مختلفی از جمله افزایش و ساماندهی فضای سبز ،جمع آوری سگ های ولگرد و لگه گیری آسفالت معابر را انجام داده است.
رضاپور با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در شهر و مجموعه شهرداری عنوان کرد:بعد سرمایه گذاری مهم ترین نقیصه شهرسیس است و رفع برخی نواقص گذشته مستلزم صرف انرژی مضاعف است.

وی ادامه داد:در حوزه سرمایه گذاری برنامه های مختلفی در نظر داریم که پیگیری های لازم برای دریافت مجوز این طرح ها را با همکاری و همدلی شورای اسلامی شهر سیس شروع کرده ایم و امیدواریم این پیگیری ها منتج به نتیجه شده و خبرهای خوشی برای مردم سیس داشته باشیم.

شهردار سیس با تاکید بر اهمیت حوزه گردشگری و جذب گردشگر ابراز داشت:گردشگری از مهم ترین مباحث شهری است که با توجه به ظرفیت های موجود شهرسیس برنامه های مختلفی در نظر داریم.

رضاپور با بیان اینکه مجموعه شهرداری سیس آماده دریافت نظرات و انتقادات عموم مردم شهر می باشد خاطرنشان کرد:نقد صحیح و سالم موجب پیشرفت می شود و انتظار داریم همه شهروندان در جهت پیشرفت شهرمان با شهرداری همکاری کنند.

,
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه