اخبار داغ

در اولین نشست خبری اعضاء شورای شهر بوشهر

رئیس شورا: اطلاعی از دو تابعیتی شهردار جدید ندارم/ عضو شورا: رد کردن پیمانکار برنده مناقصه شهرداری توسط شورا غیرقانونی است+حواشی

رئیس شورا: اطلاعی از دو تابعیتی شهردار جدید ندارم/ عضو شورا: رد کردن پیمانکار برنده مناقصه شهرداری توسط شورا غیرقانونی است+حواشی
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: اطلاعی از دو تابعیتی نبی دهقانی ندارم اما می‌دانم فردی توانمند در حوزه عمران و فرهنگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ نشست خبری اعضاء شورای شهر بوشهر با اهالی رسانه و مطبوعات مرکز استان با موضوعات عمرانی، فرهنگی و بودجه‌ای در ساختمان امیریه بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, نشست خبری اعضاء شورای شهر بوشهر با اهالی رسانه و مطبوعات مرکز استان با موضوعات عمرانی، فرهنگی و بودجه‌ای در ساختمان امیریه بوشهر برگزار شد.,

اطلاعی از دو تابعیتی شهردار بوشهر ندارم

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورای پنجم در شهر بوشهر تاکنون 69 جلسه با 110 مصوبه داشته است و توانسته طی مدت 6 ماه فعالیت‌های عمرانی زیادی را با همکاری سرپرست شهرداری اجرایی کند.

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: شهرداری با تعامل با شورای شهر همه پروژه‌های عمرانی اجرایی کرده‌اند، از رسانه‌ها درخواست دارم که هنگام انتقاد پیشنهاد‌های خود نیز مطرح کنند و احزاب سیاسی برای توسعه استان سیاست را کنار بگذارند و فراجناحی عمل کنند.

دهدار با اشاره به اینکه محلات جنوبی سال آینده در اولویت فعالیت‌های عمرانی هستند، افزود: طرح توسعه محلات تنگک مصوب شده است که بعد از تدوین، طرح برای عملیات اجرایی با اعتبارات استانی کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب شهردار، بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که برای انتخاب شهردار داشتیم جلسه معرفی گزینه شهرداری برگزار و بارأی گیری نبی دهقانی مورد تائید اعضاء شورای شهر بوشهر قرار گرفت و برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.

دهدار در پاسخ به سؤال سپاس در خصوص دو تابعیتی نبی دهقانی شهرداری بوشهر، گفت: اطلاعی از دو تابعیتی نبی دهقانی ندارم اما می‌دانم فردی توانمند در حوزه عمران و فرهنگ است و به دلیل اینکه رشته عمران است انتخاب شده است.

رد کردن پیمانکار مناقصه فضای سبز شهرداری توسط شورا غیرقانونی است

کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گفت: در سال جاری به لحاظ درآمدی شهرداری سال سختی گذراند و نحوه تخصیص به شهرداری تغییر کرد و امسال با کاهش چشم‌گیری روبرو شد که مشکلاتی همراه داشت.

هاشم زاده اظهار کرد: برای سال جاری 15 میلیارد تومان برای احداث سه پارکینگ در نقاط مختلف شهر بوشهر شامل مرکز شهر، محور باغ زهرا و یکی از محورهای پرتردد شهر بوشهر اختصاص داده‌شده است که می‌توان با احداث واحدهای تجاری در کنار این پارکینگ‌ها موجب افزایش درآمد شهرداری شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر افزود: در موضوع بودجه عمرانی ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی  بااعتبار پرداختی فعلی 9 میلیارد تومان انجام شد که تا پایان بهره‌برداری به 14 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی بابیان اینکه باید قبل از ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی تأسیسات زیرساختی را منتقل می‌کردند، افزود: تقاطع غیر هم‌سطح آزادی با پیشرفت 70درصدی تلاش داریم تا قبل از آغاز سال جدید به بهره‌برداری برسد اما به لحاظ فنی دارای ایرادات زیادی است.

شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: از مهم‌ترین مشکلات این تقاطع خاکی بودن آن است، نباید تقاطع خاکی باشد، باید قبل از ایجاد تقاطع تأسیسات شهری منتقل می‌شد و در این پروژه نباید از بلوک استفاده می‌شد.

هاشم زاده در خصوص زمان افتتاح این پروژه ابراز کرد: اگر تائید شورای ترافیک و موضوع روشنایی رفع شود به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای شهر بوشهر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص رد شدن فرد برنده‌شده در مناقصه شهرداری بوشهر، تصریح کرد: مناقصه‌ای برای نگه‌داری فضای سبز توسط شهرداری بوشهر انجام شد و همه مراحل آن قانونی بود و یک نفر که اهل بوشهر است در این مناقصه برنده شد.

وی با اشاره به اینکه نیازی نیست مناقصه‌های شهرداری برای تائید به شورا ارسال شود، عنوان کرد: شهرداری بعد از انجام مناقصه مبلغ پیشنهادی را کاهش می‌دهد که موجب می‌شود فرد برنده‌شده دچار مشکلاتی شود و در حال حاضر فضای سبز شهرداری به‌صورت امانی در حال فعالیت است.

این عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر پروژه فضای سبز شهرداری بندر بوشهر به‌صورت امانی از شهرداری در حال مدیریت است که این اقدام غیرقانونی است و فرد برنده‌شده در مناقصه صاحب حق است و می‌توانند به لحاظ قانونی از شهرداری شکایت و خسارت میلیاردی از شهرداری دریافت کند.

رئیس کمسیون بودجه شورای شهر بوشهر ابراز کرد: وقتی شهرداری دارای گلخانه است چه نیازی به پیمانکار برای امورات فضای سبز وجود دارد؛ شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد و فرد می‌تواند از طرف دیوان عدالت اداری پیگیری کند.

پروژه چرخ‌وفلک تا اردیبهشت به بهره‌برداری نمی‌رسد

روح‌الله نصرتی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی در مرکز استان ایجاد پارک بادی پارک شغاب در حال مطالعه است که در سال جدید مرحله کلنگ زنی و اجرایی آن انجام خواهد شد.

نصرتی با اشاره به تکمیل پروژه چرخ‌وفلک مرکز استان، اظهار کرد: پروژه ایجاد چرخ فلک استاندار و ایمن در مرکز استان با پیگیری‌های انجام‌شده و بازدید از کارگاه ساخت بعید می‌دانم تا اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر افزود: با توجه به اینکه دهکده گردشگری در مرکز استان ایجادشده است با تعاملی که شهرداری و استانداری دارند، مالک اصلی شهرداری خواهد بود و اما مسائل بدهی و حقوقی به عهده استانداری است و شهرداری برای ایام نوروز دهکده گردشگری را تحویل خواهد گرفت.

وی در پاسخ به ایجاد هتل شهرداری در بوشهر خاطرنشان کرد: هتل شهرداری بوشهر بااعتبار 35 میلیارد تومان مصوب شده است که با مشارکت بخش خصوصی در سال جدید عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

نصرتی با اشاره به فعالیت‌های گردشگری شورا در ایام نوروز عنوان کرد: ایجاد غرفه‌های فرهنگی، ایجاد چای‌خانه سنتی، ایجاد تورهای بوشهر گردی، توزیع بسته‌های تبلیغاتی در حوزه گردشگری، نورافشانی در سه‌نقطه گردشگری شهر بوشهر، برگزاری نمایش‌های خیابانی، برگزاری مسابقات ماهیگیری و آشپزی و ایجاد تورهای گردشگری دریایی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

 

غیر هنرمندانه بودن المان میدان انقلاب موجب تخریب شدن و ساخت دوباره شد

اکبر توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: برنامه‌های زیادی در شهر بوشهر وجود دارد که باید با تدوین برنامه پنج‌ساله این برنامه‌ها اجرایی شود و از منابع استان استفاده شود.

توسلی افزود: اعتباری که به‌حساب شهرداری مرکز استان واریز می‌شود ناعادلانه است و بوشهر به‌عنوان مرکز باید نسبت به دیگر شهرستان‌ها در حوزه بودجه‌ای تفاوت داشته باشد و پروژه‌ای را بدون مطالعات و توجیه اقتصادی کلنگ زنی نکنیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با اشاره به تخریب المان میدان انقلاب، اظهار کرد: میدان انقلاب بوشهر دارای قدمت تاریخی بسیار بالا است والمانی که قرار است در این میدان ایجاد شود به دلیل قرار گرفتن در بافت قدیم باید هنرمندانه باشد.

وی بابیان اینکه بر اساس نظرسنجی 95 درصد مردم بوشهر منتقد المان میدان انقلاب بودند، عنوان کرد: ایجاد المان باید هویت داشته باشد و المان میدان انقلاب به دلیل مشکل فنی و هنری نبودن مورد تمسخر مردم قرارگرفته بود.

توسلی با اشاره به اینکه مردم بوشهر هنر را می‌شناسند، تأکید کرد: مراجع قضایی باید این موضوع را پیگیری کرده و حقوق مردم به بیت‌المال برگرداند.

عضو شورای شهر بوشهر اذعان کرد: پروژه ایجاد فانوس دریایی در ساحل بوشهر دارای اشکالات عمده‌ای است که باید رفع شود و اعتبارات باید کاملاً کارشناسی و بر اساس قانون باشد تا در آینده شاهد آسیب‌ها نباشیم.

حاشیه نشت خبری اعضاء شورای شهر:

رئیس شورای شهر ‌که خود میزبان بود با تأخیر بیش از 30 دقیقه از آغاز جلسه وارد صحن علنی شد و درحالی‌که رئیس کمیسیون عمران در حال پاسخ به سؤال خبرنگاران بود، جلسه را برای لحظاتی متوقف کرد.

هنگام ورود دهدار نائب رئیس شورای شهر دلیل تاخیر رئیس شورا را جلسه با یکی از مسئولین حاکمیتی مطرح کرد در حالی که چهره وی نشان از خواب بودن رئیس شورا داشت.

دهدار رئیس شورای شهر بوشهر هنگام پاسخ دادن به سؤال یکی از خبرنگاران گفت: شما خیلی سؤالات بودار می‌پرسید که موجب تبسم همه حاضرین در نشست شد.

طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر رد پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه اعضاء شورای شهر شهردار انتخاب‌شده را ندیده بودند، گفت: برای رأی دادن به فردی خاصی نیاز به دیدن او نیست، مگر همه مردم روحانی و احمدی‌نژاد دیده بودند که به او رأی دادند.

شمشیری بعد از بحث با خبرنگاران صحن علنی شورا را به نشان اعتراض ترک کرد.

توسلی رئیس کمیسیون عمران در خصوص قانونی بودن رد مناقصه شهرداری در حوزه فضای سبز صحبت می‌کرد که هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا این موضوع را غیرقانونی دانست و پیشنهاد پیگیری پیمانکار از طرف دیوان عدالت اداری و دریافت خسارت را مطرح کرد.

مجموعه کمیسیون عمرانی شورای شهر بوشهر بروشوری در خصوص عملکرد شش‌ماهه در جمع خبرنگاران توزیع کرد که موجب واکنش خبرنگاران و دیگر اعضاء شورا قرار گرفت و بسیاری از حاضرین در این نشست این گزارش عملکرد را غیرواقعی و آماری دانستند.

یکی از خبرنگاران منتصب به جریان اصلاح طلب بعد از محاسبه گزارش عملکرد کمیسیئن عمران مدعی شد این گزارش نه دورغ است و از واژه جدید سه روغ استفاده کرد و اظهار داشتت ابن آمار با شرایط موجود غیر قابل تصور است.

این خبرنگار در در پاسخ به انتخاب شهردار به رئیس شورای شهر گفت: شما اختیاری برای انتخاب شهردار ندارید و حمید موذنی برای شمام تصمیم گیری می کند.

لازم به ذکر است که برخی از اعضاء شورا بدون توجه به خبرنگاران به صورت مکرر سالن جلسه را ترک می کردند.

در این نشست دولابی، برزگر و عبدالله زاده حضور نداشتند که رئیس شورا بی اطلاع بودن نسبت به عدم حضور سه نفر از اعضاء شورا را عنوان کرد./انتهای پیام

,

, ,

اطلاعی از دو تابعیتی شهردار بوشهر ندارم

, اطلاعی از دو تابعیتی شهردار بوشهر ندارم, اطلاعی از دو تابعیتی شهردار بوشهر ندارم,

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورای پنجم در شهر بوشهر تاکنون 69 جلسه با 110 مصوبه داشته است و توانسته طی مدت 6 ماه فعالیت‌های عمرانی زیادی را با همکاری سرپرست شهرداری اجرایی کند.

, ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورای پنجم در شهر بوشهر تاکنون 69 جلسه با 110 مصوبه داشته است و توانسته طی مدت 6 ماه فعالیت‌های عمرانی زیادی را با همکاری سرپرست شهرداری اجرایی کند.,

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: شهرداری با تعامل با شورای شهر همه پروژه‌های عمرانی اجرایی کرده‌اند، از رسانه‌ها درخواست دارم که هنگام انتقاد پیشنهاد‌های خود نیز مطرح کنند و احزاب سیاسی برای توسعه استان سیاست را کنار بگذارند و فراجناحی عمل کنند.

, رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: شهرداری با تعامل با شورای شهر همه پروژه‌های عمرانی اجرایی کرده‌اند، از رسانه‌ها درخواست دارم که هنگام انتقاد پیشنهاد‌های خود نیز مطرح کنند و احزاب سیاسی برای توسعه استان سیاست را کنار بگذارند و فراجناحی عمل کنند.,

دهدار با اشاره به اینکه محلات جنوبی سال آینده در اولویت فعالیت‌های عمرانی هستند، افزود: طرح توسعه محلات تنگک مصوب شده است که بعد از تدوین، طرح برای عملیات اجرایی با اعتبارات استانی کلنگ زنی خواهد شد.

, دهدار با اشاره به اینکه محلات جنوبی سال آینده در اولویت فعالیت‌های عمرانی هستند، افزود: طرح توسعه محلات تنگک مصوب شده است که بعد از تدوین، طرح برای عملیات اجرایی با اعتبارات استانی کلنگ زنی خواهد شد.,

, ,

وی با اشاره به انتخاب شهردار، بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که برای انتخاب شهردار داشتیم جلسه معرفی گزینه شهرداری برگزار و بارأی گیری نبی دهقانی مورد تائید اعضاء شورای شهر بوشهر قرار گرفت و برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.

, وی با اشاره به انتخاب شهردار، بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که برای انتخاب شهردار داشتیم جلسه معرفی گزینه شهرداری برگزار و بارأی گیری نبی دهقانی مورد تائید اعضاء شورای شهر بوشهر قرار گرفت و برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.,

دهدار در پاسخ به سؤال سپاس در خصوص دو تابعیتی نبی دهقانی شهرداری بوشهر، گفت: اطلاعی از دو تابعیتی نبی دهقانی ندارم اما می‌دانم فردی توانمند در حوزه عمران و فرهنگ است و به دلیل اینکه رشته عمران است انتخاب شده است.

, دهدار در پاسخ به سؤال سپاس در خصوص دو تابعیتی نبی دهقانی شهرداری بوشهر، گفت: اطلاعی از دو تابعیتی نبی دهقانی ندارم اما می‌دانم فردی توانمند در حوزه عمران و فرهنگ است و به دلیل اینکه رشته عمران است انتخاب شده است.,

رد کردن پیمانکار مناقصه فضای سبز شهرداری توسط شورا غیرقانونی است

, رد کردن پیمانکار مناقصه فضای سبز شهرداری توسط شورا غیرقانونی است, رد کردن پیمانکار مناقصه فضای سبز شهرداری توسط شورا غیرقانونی است,

کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گفت: در سال جاری به لحاظ درآمدی شهرداری سال سختی گذراند و نحوه تخصیص به شهرداری تغییر کرد و امسال با کاهش چشم‌گیری روبرو شد که مشکلاتی همراه داشت.

, کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گفت: در سال جاری به لحاظ درآمدی شهرداری سال سختی گذراند و نحوه تخصیص به شهرداری تغییر کرد و امسال با کاهش چشم‌گیری روبرو شد که مشکلاتی همراه داشت.,

هاشم زاده اظهار کرد: برای سال جاری 15 میلیارد تومان برای احداث سه پارکینگ در نقاط مختلف شهر بوشهر شامل مرکز شهر، محور باغ زهرا و یکی از محورهای پرتردد شهر بوشهر اختصاص داده‌شده است که می‌توان با احداث واحدهای تجاری در کنار این پارکینگ‌ها موجب افزایش درآمد شهرداری شد.

, هاشم زاده اظهار کرد: برای سال جاری 15 میلیارد تومان برای احداث سه پارکینگ در نقاط مختلف شهر بوشهر شامل مرکز شهر، محور باغ زهرا و یکی از محورهای پرتردد شهر بوشهر اختصاص داده‌شده است که می‌توان با احداث واحدهای تجاری در کنار این پارکینگ‌ها موجب افزایش درآمد شهرداری شد.,

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر افزود: در موضوع بودجه عمرانی ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی  بااعتبار پرداختی فعلی 9 میلیارد تومان انجام شد که تا پایان بهره‌برداری به 14 میلیارد تومان خواهد رسید.

, رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر افزود: در موضوع بودجه عمرانی ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی  بااعتبار پرداختی فعلی 9 میلیارد تومان انجام شد که تا پایان بهره‌برداری به 14 میلیارد تومان خواهد رسید.,

وی بابیان اینکه باید قبل از ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی تأسیسات زیرساختی را منتقل می‌کردند، افزود: تقاطع غیر هم‌سطح آزادی با پیشرفت 70درصدی تلاش داریم تا قبل از آغاز سال جدید به بهره‌برداری برسد اما به لحاظ فنی دارای ایرادات زیادی است.

, وی بابیان اینکه باید قبل از ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح آزادی تأسیسات زیرساختی را منتقل می‌کردند، افزود: تقاطع غیر هم‌سطح آزادی با پیشرفت 70درصدی تلاش داریم تا قبل از آغاز سال جدید به بهره‌برداری برسد اما به لحاظ فنی دارای ایرادات زیادی است.,

, ,

شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد

, شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد, شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد,

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: از مهم‌ترین مشکلات این تقاطع خاکی بودن آن است، نباید تقاطع خاکی باشد، باید قبل از ایجاد تقاطع تأسیسات شهری منتقل می‌شد و در این پروژه نباید از بلوک استفاده می‌شد.

, عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: از مهم‌ترین مشکلات این تقاطع خاکی بودن آن است، نباید تقاطع خاکی باشد، باید قبل از ایجاد تقاطع تأسیسات شهری منتقل می‌شد و در این پروژه نباید از بلوک استفاده می‌شد. ,

هاشم زاده در خصوص زمان افتتاح این پروژه ابراز کرد: اگر تائید شورای ترافیک و موضوع روشنایی رفع شود به بهره‌برداری می‌رسد.

, هاشم زاده در خصوص زمان افتتاح این پروژه ابراز کرد: اگر تائید شورای ترافیک و موضوع روشنایی رفع شود به بهره‌برداری می‌رسد. ,

عضو شورای شهر بوشهر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص رد شدن فرد برنده‌شده در مناقصه شهرداری بوشهر، تصریح کرد: مناقصه‌ای برای نگه‌داری فضای سبز توسط شهرداری بوشهر انجام شد و همه مراحل آن قانونی بود و یک نفر که اهل بوشهر است در این مناقصه برنده شد.

, عضو شورای شهر بوشهر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص رد شدن فرد برنده‌شده در مناقصه شهرداری بوشهر، تصریح کرد: مناقصه‌ای برای نگه‌داری فضای سبز توسط شهرداری بوشهر انجام شد و همه مراحل آن قانونی بود و یک نفر که اهل بوشهر است در این مناقصه برنده شد.,

وی با اشاره به اینکه نیازی نیست مناقصه‌های شهرداری برای تائید به شورا ارسال شود، عنوان کرد: شهرداری بعد از انجام مناقصه مبلغ پیشنهادی را کاهش می‌دهد که موجب می‌شود فرد برنده‌شده دچار مشکلاتی شود و در حال حاضر فضای سبز شهرداری به‌صورت امانی در حال فعالیت است.

, وی با اشاره به اینکه نیازی نیست مناقصه‌های شهرداری برای تائید به شورا ارسال شود، عنوان کرد: شهرداری بعد از انجام مناقصه مبلغ پیشنهادی را کاهش می‌دهد که موجب می‌شود فرد برنده‌شده دچار مشکلاتی شود و در حال حاضر فضای سبز شهرداری به‌صورت امانی در حال فعالیت است.,

این عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر پروژه فضای سبز شهرداری بندر بوشهر به‌صورت امانی از شهرداری در حال مدیریت است که این اقدام غیرقانونی است و فرد برنده‌شده در مناقصه صاحب حق است و می‌توانند به لحاظ قانونی از شهرداری شکایت و خسارت میلیاردی از شهرداری دریافت کند.

, این عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر پروژه فضای سبز شهرداری بندر بوشهر به‌صورت امانی از شهرداری در حال مدیریت است که این اقدام غیرقانونی است و فرد برنده‌شده در مناقصه صاحب حق است و می‌توانند به لحاظ قانونی از شهرداری شکایت و خسارت میلیاردی از شهرداری دریافت کند.,

رئیس کمسیون بودجه شورای شهر بوشهر ابراز کرد: وقتی شهرداری دارای گلخانه است چه نیازی به پیمانکار برای امورات فضای سبز وجود دارد؛ شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد و فرد می‌تواند از طرف دیوان عدالت اداری پیگیری کند.

, رئیس کمسیون بودجه شورای شهر بوشهر ابراز کرد: وقتی شهرداری دارای گلخانه است چه نیازی به پیمانکار برای امورات فضای سبز وجود دارد؛ شورای شهر جایگاه رد مناقصات ندارد و فرد می‌تواند از طرف دیوان عدالت اداری پیگیری کند.,

پروژه چرخ‌وفلک تا اردیبهشت به بهره‌برداری نمی‌رسد

, پروژه چرخ‌وفلک تا اردیبهشت به بهره‌برداری نمی‌رسد, پروژه چرخ‌وفلک تا اردیبهشت به بهره‌برداری نمی‌رسد,

روح‌الله نصرتی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی در مرکز استان ایجاد پارک بادی پارک شغاب در حال مطالعه است که در سال جدید مرحله کلنگ زنی و اجرایی آن انجام خواهد شد.

, روح‌الله نصرتی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی در مرکز استان ایجاد پارک بادی پارک شغاب در حال مطالعه است که در سال جدید مرحله کلنگ زنی و اجرایی آن انجام خواهد شد.,

, ,

نصرتی با اشاره به تکمیل پروژه چرخ‌وفلک مرکز استان، اظهار کرد: پروژه ایجاد چرخ فلک استاندار و ایمن در مرکز استان با پیگیری‌های انجام‌شده و بازدید از کارگاه ساخت بعید می‌دانم تا اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

, نصرتی با اشاره به تکمیل پروژه چرخ‌وفلک مرکز استان، اظهار کرد: پروژه ایجاد چرخ فلک استاندار و ایمن در مرکز استان با پیگیری‌های انجام‌شده و بازدید از کارگاه ساخت بعید می‌دانم تا اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.,

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر افزود: با توجه به اینکه دهکده گردشگری در مرکز استان ایجادشده است با تعاملی که شهرداری و استانداری دارند، مالک اصلی شهرداری خواهد بود و اما مسائل بدهی و حقوقی به عهده استانداری است و شهرداری برای ایام نوروز دهکده گردشگری را تحویل خواهد گرفت.

, رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر افزود: با توجه به اینکه دهکده گردشگری در مرکز استان ایجادشده است با تعاملی که شهرداری و استانداری دارند، مالک اصلی شهرداری خواهد بود و اما مسائل بدهی و حقوقی به عهده استانداری است و شهرداری برای ایام نوروز دهکده گردشگری را تحویل خواهد گرفت.,

وی در پاسخ به ایجاد هتل شهرداری در بوشهر خاطرنشان کرد: هتل شهرداری بوشهر بااعتبار 35 میلیارد تومان مصوب شده است که با مشارکت بخش خصوصی در سال جدید عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

, وی در پاسخ به ایجاد هتل شهرداری در بوشهر خاطرنشان کرد: هتل شهرداری بوشهر بااعتبار 35 میلیارد تومان مصوب شده است که با مشارکت بخش خصوصی در سال جدید عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.,

نصرتی با اشاره به فعالیت‌های گردشگری شورا در ایام نوروز عنوان کرد: ایجاد غرفه‌های فرهنگی، ایجاد چای‌خانه سنتی، ایجاد تورهای بوشهر گردی، توزیع بسته‌های تبلیغاتی در حوزه گردشگری، نورافشانی در سه‌نقطه گردشگری شهر بوشهر، برگزاری نمایش‌های خیابانی، برگزاری مسابقات ماهیگیری و آشپزی و ایجاد تورهای گردشگری دریایی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

, نصرتی با اشاره به فعالیت‌های گردشگری شورا در ایام نوروز عنوان کرد: ایجاد غرفه‌های فرهنگی، ایجاد چای‌خانه سنتی، ایجاد تورهای بوشهر گردی، توزیع بسته‌های تبلیغاتی در حوزه گردشگری، نورافشانی در سه‌نقطه گردشگری شهر بوشهر، برگزاری نمایش‌های خیابانی، برگزاری مسابقات ماهیگیری و آشپزی و ایجاد تورهای گردشگری دریایی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.,

 

,

غیر هنرمندانه بودن المان میدان انقلاب موجب تخریب شدن و ساخت دوباره شد

, غیر هنرمندانه بودن المان میدان انقلاب موجب تخریب شدن و ساخت دوباره شد, غیر هنرمندانه بودن المان میدان انقلاب موجب تخریب شدن و ساخت دوباره شد,

اکبر توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: برنامه‌های زیادی در شهر بوشهر وجود دارد که باید با تدوین برنامه پنج‌ساله این برنامه‌ها اجرایی شود و از منابع استان استفاده شود.

, اکبر توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: برنامه‌های زیادی در شهر بوشهر وجود دارد که باید با تدوین برنامه پنج‌ساله این برنامه‌ها اجرایی شود و از منابع استان استفاده شود. ,

توسلی افزود: اعتباری که به‌حساب شهرداری مرکز استان واریز می‌شود ناعادلانه است و بوشهر به‌عنوان مرکز باید نسبت به دیگر شهرستان‌ها در حوزه بودجه‌ای تفاوت داشته باشد و پروژه‌ای را بدون مطالعات و توجیه اقتصادی کلنگ زنی نکنیم.

, توسلی افزود: اعتباری که به‌حساب شهرداری مرکز استان واریز می‌شود ناعادلانه است و بوشهر به‌عنوان مرکز باید نسبت به دیگر شهرستان‌ها در حوزه بودجه‌ای تفاوت داشته باشد و پروژه‌ای را بدون مطالعات و توجیه اقتصادی کلنگ زنی نکنیم.,

, ,

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با اشاره به تخریب المان میدان انقلاب، اظهار کرد: میدان انقلاب بوشهر دارای قدمت تاریخی بسیار بالا است والمانی که قرار است در این میدان ایجاد شود به دلیل قرار گرفتن در بافت قدیم باید هنرمندانه باشد.

, رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با اشاره به تخریب المان میدان انقلاب، اظهار کرد: میدان انقلاب بوشهر دارای قدمت تاریخی بسیار بالا است والمانی که قرار است در این میدان ایجاد شود به دلیل قرار گرفتن در بافت قدیم باید هنرمندانه باشد.,

وی بابیان اینکه بر اساس نظرسنجی 95 درصد مردم بوشهر منتقد المان میدان انقلاب بودند، عنوان کرد: ایجاد المان باید هویت داشته باشد و المان میدان انقلاب به دلیل مشکل فنی و هنری نبودن مورد تمسخر مردم قرارگرفته بود.

, وی بابیان اینکه بر اساس نظرسنجی 95 درصد مردم بوشهر منتقد المان میدان انقلاب بودند، عنوان کرد: ایجاد المان باید هویت داشته باشد و المان میدان انقلاب به دلیل مشکل فنی و هنری نبودن مورد تمسخر مردم قرارگرفته بود.,

توسلی با اشاره به اینکه مردم بوشهر هنر را می‌شناسند، تأکید کرد: مراجع قضایی باید این موضوع را پیگیری کرده و حقوق مردم به بیت‌المال برگرداند.

, توسلی با اشاره به اینکه مردم بوشهر هنر را می‌شناسند، تأکید کرد: مراجع قضایی باید این موضوع را پیگیری کرده و حقوق مردم به بیت‌المال برگرداند.,

عضو شورای شهر بوشهر اذعان کرد: پروژه ایجاد فانوس دریایی در ساحل بوشهر دارای اشکالات عمده‌ای است که باید رفع شود و اعتبارات باید کاملاً کارشناسی و بر اساس قانون باشد تا در آینده شاهد آسیب‌ها نباشیم.

, عضو شورای شهر بوشهر اذعان کرد: پروژه ایجاد فانوس دریایی در ساحل بوشهر دارای اشکالات عمده‌ای است که باید رفع شود و اعتبارات باید کاملاً کارشناسی و بر اساس قانون باشد تا در آینده شاهد آسیب‌ها نباشیم. ,

حاشیه نشت خبری اعضاء شورای شهر:

, حاشیه نشت خبری اعضاء شورای شهر: , حاشیه نشت خبری اعضاء شورای شهر: ,

رئیس شورای شهر ‌که خود میزبان بود با تأخیر بیش از 30 دقیقه از آغاز جلسه وارد صحن علنی شد و درحالی‌که رئیس کمیسیون عمران در حال پاسخ به سؤال خبرنگاران بود، جلسه را برای لحظاتی متوقف کرد.

, رئیس شورای شهر ‌که خود میزبان بود با تأخیر بیش از 30 دقیقه از آغاز جلسه وارد صحن علنی شد و درحالی‌که رئیس کمیسیون عمران در حال پاسخ به سؤال خبرنگاران بود، جلسه را برای لحظاتی متوقف کرد., رئیس شورای شهر ‌که خود میزبان بود با تأخیر بیش از 30 دقیقه از آغاز جلسه وارد صحن علنی شد و درحالی‌که رئیس کمیسیون عمران در حال پاسخ به سؤال خبرنگاران بود، جلسه را برای لحظاتی متوقف کرد.,

هنگام ورود دهدار نائب رئیس شورای شهر دلیل تاخیر رئیس شورا را جلسه با یکی از مسئولین حاکمیتی مطرح کرد در حالی که چهره وی نشان از خواب بودن رئیس شورا داشت.

, هنگام ورود دهدار نائب رئیس شورای شهر دلیل تاخیر رئیس شورا را جلسه با یکی از مسئولین حاکمیتی مطرح کرد در حالی که چهره وی نشان از خواب بودن رئیس شورا داشت., هنگام ورود دهدار نائب رئیس شورای شهر دلیل تاخیر رئیس شورا را جلسه با یکی از مسئولین حاکمیتی مطرح کرد در حالی که چهره وی نشان از خواب بودن رئیس شورا داشت.,

دهدار رئیس شورای شهر بوشهر هنگام پاسخ دادن به سؤال یکی از خبرنگاران گفت: شما خیلی سؤالات بودار می‌پرسید که موجب تبسم همه حاضرین در نشست شد.

, دهدار رئیس شورای شهر بوشهر هنگام پاسخ دادن به سؤال یکی از خبرنگاران گفت: شما خیلی سؤالات بودار می‌پرسید که موجب تبسم همه حاضرین در نشست شد., دهدار رئیس شورای شهر بوشهر هنگام پاسخ دادن به سؤال یکی از خبرنگاران گفت: شما خیلی سؤالات بودار می‌پرسید که موجب تبسم همه حاضرین در نشست شد.,

طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر رد پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه اعضاء شورای شهر شهردار انتخاب‌شده را ندیده بودند، گفت: برای رأی دادن به فردی خاصی نیاز به دیدن او نیست، مگر همه مردم روحانی و احمدی‌نژاد دیده بودند که به او رأی دادند.

, طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر رد پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه اعضاء شورای شهر شهردار انتخاب‌شده را ندیده بودند، گفت: برای رأی دادن به فردی خاصی نیاز به دیدن او نیست، مگر همه مردم روحانی و احمدی‌نژاد دیده بودند که به او رأی دادند. , طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر رد پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه اعضاء شورای شهر شهردار انتخاب‌شده را ندیده بودند، گفت: برای رأی دادن به فردی خاصی نیاز به دیدن او نیست، مگر همه مردم روحانی و احمدی‌نژاد دیده بودند که به او رأی دادند. ,

شمشیری بعد از بحث با خبرنگاران صحن علنی شورا را به نشان اعتراض ترک کرد.

, شمشیری بعد از بحث با خبرنگاران صحن علنی شورا را به نشان اعتراض ترک کرد., شمشیری بعد از بحث با خبرنگاران صحن علنی شورا را به نشان اعتراض ترک کرد.,

توسلی رئیس کمیسیون عمران در خصوص قانونی بودن رد مناقصه شهرداری در حوزه فضای سبز صحبت می‌کرد که هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا این موضوع را غیرقانونی دانست و پیشنهاد پیگیری پیمانکار از طرف دیوان عدالت اداری و دریافت خسارت را مطرح کرد.

, توسلی رئیس کمیسیون عمران در خصوص قانونی بودن رد مناقصه شهرداری در حوزه فضای سبز صحبت می‌کرد که هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا این موضوع را غیرقانونی دانست و پیشنهاد پیگیری پیمانکار از طرف دیوان عدالت اداری و دریافت خسارت را مطرح کرد., توسلی رئیس کمیسیون عمران در خصوص قانونی بودن رد مناقصه شهرداری در حوزه فضای سبز صحبت می‌کرد که هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا این موضوع را غیرقانونی دانست و پیشنهاد پیگیری پیمانکار از طرف دیوان عدالت اداری و دریافت خسارت را مطرح کرد.,

مجموعه کمیسیون عمرانی شورای شهر بوشهر بروشوری در خصوص عملکرد شش‌ماهه در جمع خبرنگاران توزیع کرد که موجب واکنش خبرنگاران و دیگر اعضاء شورا قرار گرفت و بسیاری از حاضرین در این نشست این گزارش عملکرد را غیرواقعی و آماری دانستند.

, مجموعه کمیسیون عمرانی شورای شهر بوشهر بروشوری در خصوص عملکرد شش‌ماهه در جمع خبرنگاران توزیع کرد که موجب واکنش خبرنگاران و دیگر اعضاء شورا قرار گرفت و بسیاری از حاضرین در این نشست این گزارش عملکرد را غیرواقعی و آماری دانستند., مجموعه کمیسیون عمرانی شورای شهر بوشهر بروشوری در خصوص عملکرد شش‌ماهه در جمع خبرنگاران توزیع کرد که موجب واکنش خبرنگاران و دیگر اعضاء شورا قرار گرفت و بسیاری از حاضرین در این نشست این گزارش عملکرد را غیرواقعی و آماری دانستند.,

یکی از خبرنگاران منتصب به جریان اصلاح طلب بعد از محاسبه گزارش عملکرد کمیسیئن عمران مدعی شد این گزارش نه دورغ است و از واژه جدید سه روغ استفاده کرد و اظهار داشتت ابن آمار با شرایط موجود غیر قابل تصور است.

, یکی از خبرنگاران منتصب به جریان اصلاح طلب بعد از محاسبه گزارش عملکرد کمیسیئن عمران مدعی شد این گزارش نه دورغ است و از واژه جدید سه روغ استفاده کرد و اظهار داشتت ابن آمار با شرایط موجود غیر قابل تصور است., یکی از خبرنگاران منتصب به جریان اصلاح طلب بعد از محاسبه گزارش عملکرد کمیسیئن عمران مدعی شد این گزارش نه دورغ است و از واژه جدید سه روغ استفاده کرد و اظهار داشتت ابن آمار با شرایط موجود غیر قابل تصور است.,

این خبرنگار در در پاسخ به انتخاب شهردار به رئیس شورای شهر گفت: شما اختیاری برای انتخاب شهردار ندارید و حمید موذنی برای شمام تصمیم گیری می کند.

, این خبرنگار در در پاسخ به انتخاب شهردار به رئیس شورای شهر گفت: شما اختیاری برای انتخاب شهردار ندارید و حمید موذنی برای شمام تصمیم گیری می کند., این خبرنگار در در پاسخ به انتخاب شهردار به رئیس شورای شهر گفت: شما اختیاری برای انتخاب شهردار ندارید و حمید موذنی برای شمام تصمیم گیری می کند.,

لازم به ذکر است که برخی از اعضاء شورا بدون توجه به خبرنگاران به صورت مکرر سالن جلسه را ترک می کردند.

, لازم به ذکر است که برخی از اعضاء شورا بدون توجه به خبرنگاران به صورت مکرر سالن جلسه را ترک می کردند., لازم به ذکر است که برخی از اعضاء شورا بدون توجه به خبرنگاران به صورت مکرر سالن جلسه را ترک می کردند.,

در این نشست دولابی، برزگر و عبدالله زاده حضور نداشتند که رئیس شورا بی اطلاع بودن نسبت به عدم حضور سه نفر از اعضاء شورا را عنوان کرد./انتهای پیام

, در این نشست دولابی، برزگر و عبدالله زاده حضور نداشتند که رئیس شورا بی اطلاع بودن نسبت به عدم حضور سه نفر از اعضاء شورا را عنوان کرد./انتهای پیام, در این نشست دولابی، برزگر و عبدالله زاده حضور نداشتند که رئیس شورا بی اطلاع بودن نسبت به عدم حضور سه نفر از اعضاء شورا را عنوان کرد.,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه