اخبار داغ

امام جمعه صوفیان:

وضعیت اسناد مالکیت صوفیان باید به زودی حل شود مردم باید از این بی تکلیفی در بیایند

وضعیت اسناد مالکیت صوفیان باید به زودی حل شود مردم باید از این بی تکلیفی در بیایند
امام جمعه صوفیان گفت:وضعیت اسناد مالکیت صوفیان باید به زودی حل شود مردم باید از این بی تکلیفی در بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدعظیم گلدوست در گفتگو با شبسترنیوز اظهار کرد: وضعیت اسناد مالکیت صوفیان باید بزودی حل شود مردم باید از این بی تکلیفی در بیایند/باهرگونه فساد با هرنوعش در بخش صوفیان مقابله خواهم کرد.

وی افزود:دیوان‌سالاری حذف گردد و کشور با مدیریت‌جهادی اداره گردد. نمونه دیوان سالاری این است که دامدار را برای گرفتن مجوز یک گاوداری دوسال معطل نگه می دارند، یعنی مردم را از این اتاق به آن اتاق و از این اداره به آن اداره و از صوفیان به شبستر و از شبستر به صوفیان می فرستند.

امام جمعه صوفیان خاطرنشان کرد:آیا این شایسته است که در سال ۱۳۹۶ روستاهای رودقات بخش صوفیان در این حجم از محرومیت باشند؟! در شهرستان شبستر روستاهایی وجود دارند که خیلی جلوترو پیشرفته تر از شهرها هستند و هر روز امکانات جدیدی می گیرند ولی روستاهای بخش صوفیان به خصوص منطقه صوفیان در این وضعیت قرار دارند. تقسیم بودجه و امکانات در شهرستان ما اصلا عادلانه نیست،در این موارد چندین بار با بخشدار و فرماندار قبلی و جدید صحبت کرده ام.

وی در ادامه گفت:بعضی از نمایندگان مجلس حتی ۴۵ هزار تومان یارانه را هم برای مردم محروم زیاد می بینند و هر روز می گویند باید قطع شود و همزمان حقوق خودشان را ۳ میلیون بیشتر می کنند، چرا با مردم روراست نیستید، آیا با این کارها به دنبال اهداف‌انقلاب هستید؟!  

امام جمعه صوفیان ابراز کرد:از بعضی نمایندگان مجلس گله مند هستم که در مقابل طرح‌اعاده‌اموال‌نامشروع‌مسئولین به بیت المال می ایستند. بعضی از کسانی که قبل از انقلاب چیزی نداشتند الان در بالای شهر ۲۰۰۰ متر زمین و خانه دارند، جمع کردن این اموال نجومی با پس انداز حقوق کارمندی که نمی شود و اگر  این اموال نامشروع هستند باید به بیت المال برگردند، چرا بعضی ها مخالفند؟!

وی در ادامه گفت:به مسئولین محترم چه بخش خودمان چه شهرستان و چه کل کشور توصیه می کنم که مصالح‌حزبی را بر مصالح‌مردم ترجیح ندهید، کسانی که با عزل‌و‌نصب های متعدد و مداوم مسئولین، بر اساس منافع حزبش و خودش عمل می کند به فکر مردم نیست.

امام جمعه صوفیان تصریح کرد:در مورد وضعیت پرونده اسناد مالکیت صوفیان سوال های زیادی از بنده می شود و مردم به دنبال جواب هستند.مردم عزیز ما مطمئن باشند، بدون اطلاع و رضایت کامل خود مردم بزرگوار صوفیان هیچ تصمیمی گرفته نخواهد شد و اتفاقی نخواهد افتاد.یعنی اگر شما مردم موافق نباشید خود بنده نخواهم گذاشت و اجازه نخواهم داد هیچ تصمیمی گرفته شود؛ تصمیم ها و روش های زیادی پیش بنده می آورند و پیشنهاد می دهند، ولی تصمیم نهایی هر چه باشد مردم باید قبلا آن را بدانند و رضایت کامل بر آن دهند. وضعیت اسناد مالکیت صوفیان باید بزودی حل شود مردم باید از این بی تکلیفی در بیایند.


گلدوست در ادامه افزود:مردم عزیز حرفتان را یکی کنید، با شورای شهر هماهنگ باشید و حرف واحد از دهان واحد خارج شود و وحدت و اتحاد صوفیان حفظ شود و ان شا ا... با این اتحاد، پرونده اسناد مالکیت صوفیان که مراحل پایانی آن در جریان است به سرانجام خوش برسد.


وی تصریح کرد:شهر صوفیان به عنوان یک شهر پرجمعیت در سطح شهرستان است و نیز فقط یک شهر نیست بلکه به عنوان مرکز بخش صوفیان شناخته می شود، پس در مقایسه با سایر شهرهای شهرستان، باید عنایت و توجه بیشتری به شهر صوفیان بشود.

امام جمعه صوفیان در پایان گفت:شورای بخش صوفیان باید تقویت شود و حمایت لازم از این شورا به عمل آید تا بتواند نقش خود را پررنگ تر از پیش در جهت حل مشکلات و مطالبات اهالی بخش صوفیان ایفا نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه