اخبار داغ

در گفتگو با نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس عنوان شد؛

نمایندگان در مباحث و منافع ملی مسائل حزبی را کنار بگذارند/ثبت نمره «ب» در کارنامه سال ۹۶ دولت

نمایندگان در مباحث و منافع ملی مسائل حزبی را کنار بگذارند/ثبت نمره «ب» در کارنامه سال ۹۶ دولت
کمالی پور در رابطه با استیضاح سه وزیر و نشر مطالبی تحت عنوان لابی گری در استیضاح های صورت گرفته،عنوان کرد:جو حاکم بر مجلس مانع از انجام اقداماتی از سوی نمایندگان در خصوص خواسته های ملی و عمومی مردم شده است و توقع ما این است که وقتی نمایندگان مباحث و منافع ملی مطرح می شود مسائل حزبی را کنار بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛در خصوص عملکرد دولت در سال 96 با بیان اینکه در این زمینه مسئله و موضوع مطلقی وجود ندارد،اظهار کر: ولی واقیعت این است که علیرغم همه اقداماتی که انجام شده است ما به نتیجه مطلوبی در خصوص تحقق شعار سال نرسیده ایم و این مسئله نشان میدهد که همچنان اشتغال، حمایت از تولیدات داخل،معیشت مردم در حالت بحران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ممکن است که ما توانسته باشیم که مقداری از این چالش ها را برطرف کنیم اما آنچه که به عنوان شعار سال مطرح شده همچنان به عنوان یک معزل در حوزه اشتغال و اقتصاد وجود دارد.

,

این مقام مسئول در با اشاره به اینکه عرصه فرهنگ به عنوان زیر بنای عمومی هر جامعه محسوب می شود،ابراز کرد: اگر فرهنگ نقش خود را به نحو احسن و اکمل ایفا نکند بقیه بخش ها مطمئنا کارایی لازم خود را نخواهند داشت بر همین اساس و با این نگاه ما در حوزه فرهنگ نیز خیلی موفق نبوده ایم.

,

وی با اشاره به مطالب فوق ادامه داد: موازی کاری های اصلی فرهنگ، کمبود بودجه در این حوزه ، نبود الگوها و روش های مناسب در جهت توسعه فرهنگی کشور همه این موارد دست به دست یکدیگر داده است که در این حوزه نتوانیم به خودمان نمره قابل قبولی را دهیم.

,

کمالی پور با اشاره به اتفاقات سیاسی رخ داده سال 96  در سطح کشور عنوان کرد:مردم نگرانی های خاص خود را دارند و از طرف دیگر دشمن مترصد فرصتی است که حتی اگر ده نفر جمع شوند دو نفوذی را به درون آنها بفرستد لذا باید شرایط را به نحوی فراهم کنیم تا مردمی که خواسته دارند و می خواهند حرف بزنند با مجوز و اطلاعات کامل در زمینه مربوطه خواسته های خود را بیان کنند تا ما اجازه ورود بیگانگان را به خاک کشور خود ندهیم.

,

نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه هر کس که اعتراض خود را بیان میکند؛ مخالف نظام نیست، گفت:بسیاری از افراد که مشکل اقتصادی و معیشتی دارند نظام خود را دوست دارند و با توجه به قانون اساسی این حق هم به آنها داده شده است که خواسته خود را مطرح کنند و  ما باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا افرادی که می خواهند خواسته خود را بیان کنند به حاشیه کشیده نشوند.

,

این مقام مسئول در رابطه با پر نگترین اقدامات موفقیت آمیز کشور در عرصه بین المللی ابراز کرد:پر رنگ ترین نقش ما در حوزه بین المللی در زمینه مبارزه با گروه های افراطی، انحرافی،سلفی ،وهابی،شکست دادن داعش  و پیروزی محور مقاومت بوده است و همچنین در جاهایی که مقابل سلطه خواهی های استکبار ایستاده ایم و آنان عقب نشینی کرده اند؛ موفق بوده ایم.

,

کمالی پور در پاسخ به این سوال  که در روز های پایانی سال چه نمره ای به دولت می دهید، گفت:نمره الف را نخواهم داد؛ نمره ب را به دولت می دهم.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با استیضاح سه وزیر و نشر مطالبی تحت عنوان لابی گری در استیضاح های صورت گرفته،عنوان کرد:جو حاکم بر مجلس مانع از انجام اقداماتی از سوی نمایندگان در خصوص خواسته های ملی و عمومی مردم شده است و توقع ما این است که وقتی نمایندگان مباحث و منافع ملی مطرح می شود مسائل حزبی را کنار بگذارند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه