اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

همکاری ایران با ترکیه و روسیه سیاست های جدید آمریکا را خنثی می کند/قاطعیت ایران و تن ندادن به خواسته های تحمیلی آمریکا می تواند آن را وادار به عقب نشینی کند

همکاری ایران با ترکیه و روسیه سیاست های جدید آمریکا را خنثی می کند/قاطعیت ایران و تن ندادن به خواسته های تحمیلی آمریکا می تواند آن را وادار به عقب نشینی کند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ایران با همکاری روسیه و ترکیه قَدر خواهد بود،گفت:که با این روش سیاست های جدید آمریکا در منطقه خنثی و بی نتیجه خواهد ماند و با کمک آن کشورها از تبدیل شدن مجدد آمر یکا به قدرت اول سلطه بر جهان جلو گیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص تغییر وزیر امور خارجه آمریکا و تأثیر آن در برجام اظهار کرد:تغییر وزیر خارجه آمریکا سابقه کار تجاری داشت نه سیاسی که گفتنی است در مسائل ایران،قطر،روسیه،برجام ،با ترامپ، اختلاف نظر داشتند به همین دلیل سیاست خارجی آمریکا را تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

 
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:محافل دیپلماتیک عربی در واشنگتن معتقدند که تغییر وزیر خارجه آمریکا و جایگزینی آن با مدیر سی.آی.ای (CIA) که فردی قاطع است، دیپلماسی آمریکا را بار دیگر به عنوان قدرت اول بین‌المللی تبدیل می‌کند و در این بین بزرگ‌ترین بازنده این تغییر، ایران و قطر هستند که هر کدام از ناحیه خود، از سرمایه‌گذاری روی تیلرسون و لابی اوباما استفاده کردند.

,
,

 
وی ادامه داد:خوشحالی عرب ها و رزیم صهیونیستی از این تغییر نیز حاکی از همین تحلیل است که البته این تغییر  بر روابط روسیه و آمریکا نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

,
,

ترقی با اشاره به مطالب فوق تأکید کرد:بنابراین خروج آمریکا از برجام تسریع خواهد شد و اقدامات عربستان علیه قطر،مردم بحرین و ایران توسعه خواهد یافت و بنظر میرسد بحرانهای منطقه ای و جهانی ناشی از دخالتهای آمریکا افزایش خواهد یافت.

,

 
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:قاطعیت ایران در برخورد با سیاست خارجی جاه طلبانه و زیاده خواهانه آمریکا و تن ندادن به خواسته های تحمیلی آمریکا می تواند این قدرت پوشالی را وادار به عقب نشینی کند.

,
,

 
ترقی در پایان با تأکید بر اینکه ایران با همکاری روسیه و ترکیه قَدر خواهد بود، خاطر نشان کرد:که با این روش سیاست های جدید آمریکا در منطقه خنثی و بی نتیجه خواهد ماند و با کمک آن کشورها از تبدیل شدن مجدد آمر یکا به قدرت اول سلطه بر جهان جلو گیری خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه