اخبار داغ

کتاب حجاب به زبانهای مختلف نوشته مقام معظم رهبری به منزل شهید رئیسعلی دلواری اهدا شد

کتاب حجاب به زبانهای مختلف نوشته مقام معظم رهبری به منزل شهید رئیسعلی دلواری اهدا شد
فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار از اهداء کتاب زبان انگلیسی و عربی نوشته مقام معظم رهبری با محوریت زن در گفتمان انقلاب اسلامی به منزل شهید رئیسعلی دلواری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز  ورود مهمانان خراج از کشور به این دیار کتاب زن در گفتمان انقلاب اسلامی با ترجمه خارجی نوشته مقام معظم رهبری تقدیم موزه شهید رئیسعلی دلواری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود:با توجه به  اهمیت فرهنگ و هنر ایرانی در دیار شهید رئیسعلی دلواری و تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ حجاب و عفاف مهمانان نوروزی در این ایام کتاب مقام معظم رهبری با نام حجاب و عفاف اسلامی با تیتراژ بالا به مسئول موزه شهید رئیسعلی در جهت توزیع در بین مهمانان خارج از کشور اهداء شد.

,

سلیمانی تصریح کرد: مجموعه 2جلدی «نقش و رسالت زن» کامل‌ترین و جامع‌ترین اثری است که تا کنون از دیدگاه‌ها و نظرات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره زنان و ابعاد مختلف و مسائل مرتبط به این حوزه -توسط انتشارات انقلاب اسلامی- به چاپ رسیده است.

,

, ,

این مسئول ادامه داد: در این کتاب همچنین بحث مبسوطی درباره‌ی مقایسه نوع نگاه غرب به زن و نوع نگاه اسلام به آن مباحث دقیقی ارائه شده است که می‌تواند دریچه‌ای جدید در فهم اصولی و استدلالی منطق اسلام به‌طور عام و جمهوری اسلامی بصورت خاص در برابر خوانندگان محترم قرار دهد.

,

وی گفت: یکی از مسائل مورد اشاره از سوی رهبر معظّم انقلاب در نقد از وضعیت کنونی غرب در حوزه زنان بحث از عفاف در جامعه غربی است. از نظر ایشان هر حرکتی که برای دفاع از زن انجام می‌گیرد، باید رکن اصلی آن رعایت عفاف زن باشد.

, .,

فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلواربیان داشت: این کتاب با دو زبان خارجی و عربی به چاپ رسیده است که در ایام نوروز به مهمانان خارج از کشور در موزه شهید رئیسعلی دلواری در دلوار اهداء می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه