اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان:

اعزام دانشجویان دختر تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوب/زائران شهدا، می توانند افسران جنگ نرم باشند+تصاویر

اعزام دانشجویان دختر تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوب/زائران شهدا، می توانند افسران جنگ نرم باشند+تصاویر
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان گفت: زائران شهدا در مناطق عملیاتی هر کدام به تنهایی می توانند هنگام بازگشت به عنوان افسران جنگ نرم باشند و پیام شهدا را به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «مجتبی بابایی» صبح امروز در مراسم بدرقه دانشجویان تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوب گفت: دانشجویان با حضور در راهیان نور فرصت مناسبی را به دست می آورند تا خودشان را در شرایط فضای معنوی خاصی قرار دهند و در آنجا حضور و عطر و بوی شهدا را با تمام وجود احساس کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: راهیان نور فرصت مغتنمی است که می توان نهایت استفاده را از آن برد و روح خود را جلا داد و هنگام بازگشت نیز همین دانشجویان می توانند دستاوردهای سفر را به عنوان سفیران فرهنگی از آنچه دیده اند و شنیده اند برای سایرین بازگو کنند.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین افزود: امروز دیگر جنگ، جنگ سخت و بر سر خاک نیست، امروز دشمن از همه طرف حمله سه بعدی خود را علیه ملت و به ویژه دانشجویان ما به راه انداخته است تا باورها و اعتقاداتمان را نابود سازد.

,

, ,

بابایی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند با بهره گیری از تبلیغات گسترده و دروغین خود عمق باورهای ما را هدف قرار دهند و با القائات نادرست موزیانه، خزنده، نرم و با حوصله، به تدریج جامعه ما را از ارزش های اسلامی و انقلابی دور سازند.

,

وی عنوان کرد: جایی که کاروان راهیان نور راهی می شود، از اعتقادات عمیق ساخته شده و دانشجویان زائر شهدا، بی تردید می دانند که آن همه خون پاک شهدا برای حفظ اسلام و حیاء و حجاب ریخته شده است.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین ادامه داد: دشمن می خواهد همین حجاب را از بانوان ما بگیرند تا سرآغازی برای مصیبتی بزرگ برای ملت ما رقم بزنند و می توان با بهره گیری از معنویت در اردوی راهیان نور مظلومیت شهدا را درک کرد و با تأسی از آنان مسیر حفظ اسلام حقیقی، آموزه های دینی و حجاب و عفاف را شناخت و لمس کرد.

,

بابایی تأکید کرد: زائران شهدا در مناطق عملیاتی هر کدام به تنهایی می توانند هنگام بازگشت به عنوان افسران جنگ نرم باشند و پیام شهدا را به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند.

,

, ,

«قائم نانکلی» مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان نیز گفت: دانشجویان تویسرکانی قرار است از یادمان های شهدا در معراج الشهدا، گلزار  شهدای آبادان، جبهه ذوالفقاریه، نهر خین، شلمچه، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع)، طلائیه، کانال کمیل و فتح المبین بازدید کنند.

,

وی تأکید کرد: امید آن که حضور در این مناطق ما را بیش از پیش با فرهنگ ایثار، شهادت، شهامت، شجاعت، دینداری و ولایتمداری شهدا آشنا سازد تا بتوانیم راه توشه ای سرشار از معنویت برای خود ذخیره کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه