اخبار داغ

ارومیه شهر بیدمشک به روایت تصویر

ارومیه شهر بیدمشک به روایت تصویر
با نزدیک شدن به فصل زیبای بهار خرید و فروش بیدمشک در کوچه و خیابانهای کلان شهر ارومیه جلوی باغ شهر زیبای ایران ، شهر نقل و بیدمشک ارومیه را همچون سالهای گذشته زیباتر کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، با نزدیک شدن به فصل زیبای بهار خرید و فروش بیدمشک در کوچه و خیابانهای کلان شهر ارومیه جلوی باغ شهر زیبای ایران ، شهر نقل و بیدمشک ارومیه را همچون سالهای گذشته زیباتر کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

خرید و فروش بدون واسطه در کنار جاده ها و خیابانهای شهر باعث گردیده تا سود خوبی عاید کشاورزان گردد .

,

خانواده ها هر ساله با فرا رسیدن فصل برداشت بیدمشک برای تهیه این گیاه با ارزش در محل های فروش حضور پیدا میکنند و هر کدام با خرید بدون واسطه از کشاورزان اقدام به خرید بیدمشک می کنند.

,

استشمام بوی دلنشین شکوفه های زیبای بیدمشک در کوچه و خیابانهای کلان شهر ارومیه جان و تن هر رهگذری را روحی دوباره و سلامت و انرژی خاصی می بخشد
مردمان کلان شهر ارومیه از دیر باز به دلیل دارا بودن باغ های متعدد بیدمشک در تزئین سفره های هفت سین نوروزی خود بوته هایی از بیدمشک را در منزل نگهداری می کنند تا نمادی از فرا رسیدن بهار را در خانه داشته باشند.

,
,

آذربایجان غربی و به خصوص ارومیه با دارا بودن اب هوای معتدل همواره مهمترین کانون رشد و پرورش بیدمشک در کشور بوده است و به همین جهت عرق بیدمشک به عنوان سمبل و سوغاتی این شهر به شمار می آید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه