اخبار داغ

به همت مؤسسه دارالایتام و نیازمندان اسدآباد؛

اهداء البسه و کفش به 3 هزار و 500 دانش‌آموز یتیم و نیازمند اسدآباد در آستانه نوروز 97

اهداء البسه و کفش به 3 هزار و 500 دانش‌آموز یتیم و نیازمند اسدآباد در آستانه نوروز 97
مسئول مؤسسه دارالایتام و نیازمندان شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت نوروز امسال به 3 هزار و 500 نفر دانش‌آموز در مدارس شهرستان پوشاک و کفش اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سلطان هادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ بابیان اینکه مؤسسه دارالایتام در سال 83 در راستای کمک به افراد نیازمند و ایتام تأسیس‌شده است، اظهار کرد: هرساله کمک‌های مختلف را در مناسبت‌های مختلف به این افراد دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته اهدای پوشاک به کودکان و نوجوانان نیازمند و ایتام راداریم افزود: این ایتام و نیازمند در 200 مدرسه شهرستان هستند که از طریق مدیران این مدارس این هدایا در آستانه نوروز به آنان داده می‌شود.

,

مسئول مؤسسه دارالایتام و نیازمندان شهرستان اسدآباد افزود: این مدارس 10 درصد از ایتام و نیازمند خود را به مؤسسه معرفی می‌کنند که حدود 3 هزار و 500 نفر دانش‌آموز را شامل می‌شود و برخی از این دانش آموزان را ایتام، برخی مددجویان کمیته امداد و برخی نیز تحت پوشش بهزیستی هستند.

,

وی یادآور شد: این مؤسسه با کمک خیرین برای 3 هزار و 500 دانش‌آموز البسه و کفش تهیه‌کرده است که در آستانه نوروز به آنان اهداء شد.

,

هادی بابیان اینکه در شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم گل‌ریزانی بین خیرین داشتیم، گفت: در این مراسم حدود 40 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

,

وی اذعان داشت: از ابتدای تأسیس این مؤسسه دارالایتام و نیازمندان 400عضو دارد که ماهیانه مبالغی را کمک می‌کنند و البته این خیرین دارای صندوق صدقات هستند و این صدقات جمع‌آوری می‌شود.

,

مسئول مؤسسه دارالایتام و نیازمندان شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: برای 3 هزار و 500دانش‌آموز در دو نوبت در سال یعنی در بازگشایی مدارس و نوروز هدایایی را از طریق خیرین به آنان اهدا می‌کنیم.

,

وی افزود: برخی از خیرین شهرستان ساکن تهران و همدان هستند و در چند روز گذشته در خدمت آقای شهریاری یکی از خیرین بودم و او اصالتاً" اسدآبادی و ساکن تهران است که قول واریز 10 میلیون تومان را به ما داده است.

,

هادی افزود: از سال 83 که این مؤسسه تأسیس‌شده، سالیانه حدود 50 میلیون تومان به نیازمندان، اقشار مختلف خانواده‌های نیازمند و ایتام کمک می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه