اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

“خانه جوان” در میاندوآب احداث می شود/ ورزش عامل نشاط و پویایی جامعه است

“خانه جوان” در میاندوآب احداث می شود/ ورزش عامل نشاط و پویایی جامعه است
فرماندار میاندوآب گفت: بودجه احداث خانه جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تعیین شده و به زودی در میاندوآب احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  ناصر امیری در آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سال ۹۶ در میاندوآب با اشاره به برنامه های ورزشی اجرا شده در سطح شهرستان در طول امسال، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی، همایش دوچرخه سواری، پیاده روی همگانی و سه شنبه بدون دوچرخه از جمله برنامه هایی بوده که امسال برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ورزش سبب نشاط و شادابی جامعه می شود، گفت: ورزش درکنار اینکه یک تفریح است، از عوامل پویایی جامعه نیز بوده و باید برای ترویج ورزش پهلوانی و قهرمانی گام برداشت.

,

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید شهدا و ائمه اطهار(ع) را الگوی خود قرار دهند، افزود: میاندوآب، زادگاه شهید باکری و ۸۵۰ شهید سرافزار بوده و همواره دژ مستحکمی در مقابل ضد انقلاب بوده است.

,

امیری با بیان اینکه ما با سیاست بازی کاری نداریم و تمام هم و غم ما برنامه ریزی باری عمران و آبادانی است، تصریح کرد: در این بین کسانی که مانع توسعه میاندوآب بشوند را به مردم معرفی خواهیم کرد.

,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه مردم عاملان تفرقه را کنار می زنند، افزود: همه مسئولان در شهرستان میاندوآب، در کنار مردم بوده و برای عمران و آبادانی تلاش می کنیم.

,

وی هم چنین در ادامه از تعیین بودجه برای احداث خانه جوان در میاندوآب خبر داد و گفت: بودجه احداث خانه جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تعیین شده و به زودی در میاندوآب احداث می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه