اخبار داغ

در اثر حمله جنگنده های روسی:

ده ها تروریست حاضر در غوطه شرقی دمشق به هلاکت رسیدند

ده ها تروریست حاضر در غوطه شرقی دمشق به هلاکت رسیدند
ده ها تن از عناصر تروریستی حاضر در مرکز غوطه شرقی دمشق در اثر حمله جنگنده های روسی به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با پیشروی نیروهای ارتش سوریه در محور مرکزی و شمالی غوطه شرقی دمشق، جنگنده های روسی نیز به منظور انهدام پایگاه ها، انبارهای سلاح و قطع راه های کمک رسانی تروریست ها به یکدیگر، مناطق آلوده را مورد هدف قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«المراسلون» سوریه اعلام کرد: جنگنده های روسی توانستند با هدف قرار دادن مواضع عناصر گروه تروریستی«جبهه النٌصره، فیلق الرحمن» در اطراف شهرک«جسرین» واقع در مرکز غوطه شرقی دمشق، ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند.

,

رسانه های وابسته به تروریست ها اعتراف کردند که 12 تن از عناصر تروریستی فیلق الرحمن و دو تن از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النٌصره در حمله هوایی روسیه کشته شده اند.

,

از محور شهرک«عین ترما» نیز خبر می رسد، جنگنده های روسی توانستند بعد از رصد دقیق منطقه، پایگاه معروف تروریست های فیلق الرحمن در منطقه به نام«1000» را مورد هدف قرار دهند و شمار زیادی از فرماندهان تروریست ها را در این حمله کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، «ابو محمد السیف»، از مسئولان ارشد گروه تروریستی فیلق الرحمن در اثر این حمله جنگنده های روسی به شدت زخمی شده است.

,

پیشروی گارد ریاست جمهوری، دفاع ملی و ارتش سوریه در مناطق مختلف غوطه شرقی هم زمان با حمله جنگنده های روسی در مناطق آلوده به تروریست ها همچنان ادامه دارد.

,

نیروهای سوری در چند ساعت گذشته توانستند با حمله گسترده خود علیه مواضع گروه های تکفیری، مزارع اطراف شهرک های«الریحان، الحموریه و جسرین» را به طور کامل پاکسازی کردند.

,

بخش هایی از مرکز و شمال غوطه شرقی دمشق همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی«جبهه النٌصره، فیلق الرحمن، جیش الاسلام و احرارالشام» است.

,

نیروهای ارتش سوریه تلاش می کنند با پاکسازی کامل غوطه شرقی، امنیت را به طور کامل به پایتخت سوریه بازگردانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه