اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی:

پتروشیمی میاندوآب و جاده میاندوآب-سرچم سال ۹۷ افتتاح می شوند

پتروشیمی میاندوآب و جاده میاندوآب-سرچم سال ۹۷ افتتاح می شوند
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۹۷ جاده میاندوآب-سرچم و پتروشیمی میاندوآب به بهره برداری می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا امروز در آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سال ۹۶ در میاندوآب در سخنانی، اظهار کرد: باید در تمام زمینه ها و عرصه های مختلف علوم و فنون، قدم ها و پایه ها را برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت میاندوآب، افزود: میاندوآب چهارراه ارتباطی چهار استان بوده و موقعیت بی نظیری است.

,

وی با بیان اینکه این شهرستان از پتانسیل های بی نظیری برخوردار است، گفت: سال ۹۷ جاده میاندوآب-سرچم و پتروشیمی میاندوآب به بهره برداری می رسند.

,

محبی نیا با اشاره به تلاش برای زیباسازی و عمران شهری، تصریح کرد: شورای شهر با انتخاب شهرداری خوب و تلاشگر نیز در این زمینه تلاش می کند و ما نیز کمک می کنیم تا نام میاندوآب، آوازه شود.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع احداث استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری در میاندوآب، اظهار کرد: در این بین نیز تلاش هایی برای ثبت نام میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه انجام می گیرد و امیدواریم سند دوچرخه به نام میاندوآب ثبت شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه ترکیب جمعیتی میاندوآب متفاوت از همه شهرهاست، گفت: با توجه به برابر بودن ترکیب جمعیتی شهری و روستایی در میاندوآب، باید به ورزش روستایی و احداث سالن های ورزشی توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه