اخبار داغ

حجت الاسلام ذوالنور:

متناسب با بیکاری فزاینده ، دولتمردان در سال 96 کاری نکردند

متناسب با بیکاری فزاینده ، دولتمردان در سال 96 کاری نکردند
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه در خور شعار سال کار نشد، گفت: امسال دولتمردان متناسب با شعار سال و توقعات مقام معظم رهبری و همچنین مقابله با قاچاق و بحث اشتغال اقدام مناسبی انجام ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به میزان تحقق شعار امسال، اظهار داشت: در خصوص شعار سال اقداماتی صورت گرفته است و از زحمات همه دستگاه ها و  قوای سگانه و بخش خصوصی تقدیر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:  اما واقعا آن گونه که در خور این شعار و منویات رهبری و خواسته ها و توقعات رهبری و نیاز جامعه به تولید و اشتغال  کاری نشده است.

,

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه اگر در لایحه بودجه 96 و لایحه بودجه 97 چیزی به عنوان اقتصادمقاومتی نداشتیم چه تفاوتی داشت، گفت: پس دستگاه ها کارهای خود را به صورت روزمرگی و روزمرزدگی  و یک روال جاری انجام می دهند.

,

وی عنوان داشت: شرایط کشور از نظر تولید و بیکاری  عادی نیست ما در شرایط ویژه ای قرار داریم و متاسفانه متناسب با این شرایط حرکت جدی ندیده ایم؛ امروز کالای خارجی بازار ما را قبضه کرده و غالبا هم از مجاری رسمی قاچاق می شود و پدر تولید را درآورده و کمر تولیده کننده را شکسته است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مسائل بیکاری را افزایش داده است، افزود: هیچ همت و اقدامی برای مقابله با این مسئله صورت نگرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: این یکی از سوالات ما از رئیس جمهور بود که چرا دولت در مقابله با قاچاق موفق نبوده است  و سوال دیگری هم در بحث اشتغال است که چرا دولت طبق آن وظیفه ای که باید عمل کند اقدام نکرده است.

,

ذوالنور ابراز داشت: لذا ما معتقدیم در خور شان مردم و آرمان های انقلاب و توقعات مقام معظم رهبری کار لازم در خصوص شعار سال  صورت نگرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه