اخبار داغ

رییس مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی(ره) راه جهاد و شهادت را برای مجاهدان باز کرد

امام خمینی(ره) راه جهاد و شهادت را برای مجاهدان باز کرد
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) راه جهاد و شهادت را برای مجاهدان باز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله احمد جنتی صبح پنج شنبه در آیین تجدید میثاق رییس و اعضا مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام راحل، طی سخنانی گفت: اگر داعش در سوریه و عراق شکسته شد، باید قبر امام را ببوسیم و بگوییم این شما هستید که راه جهاد و شهادت را باز کردید و مجاهدان رفتند و آن ها را شکست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این که امام خمینی(ره) اسلام را زنده و پاینده کرد، گفت: من هرچه درباره این امام عزیز مطالعه و فکر می کنم می بینم خیلی باید مطالعه کنیم تا ایشان را بشناسیم و آخر هم نخواهیم شناخت. در مقام مبارزه با مشرکین و کفار علی وار به جنگ دشمن آمد؛ بدون اینکه قدرتی برای آنها قائل شود.

,

رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سعی کنیم فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را که امام بزرگوار پایه گذاری کردند، در روحیه همه مردم تزریق کنیم و موج هایی که آمده تا آثار حضرت امام (ره) را محو کند، بشکنیم و روحیه ولایت فقیه را زنده نگه داریم و بدانیم هرچه داریم از ولایت فقیه داریم.

,

وی ضمن تقدیر از تولیت حرم مطهر امام(ره) برای خدمت به این حرم، گفت: امیدوارم خداوند توفیقات وی را بیشتر کند.

,

جنتی ضمن تاکید بر انتشار هرچه بیشتر آثار امام(ره) گفت: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) هرچه می تواند آثار امام را منتشر کند، البته اکنون نیز این کار را می کند، بنده از تهیه صحیفه امام تشکر می کنم، بسیار خوب است و من هم از آن استفاده می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه