اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

ورزشکاران روحیه پهلوانی را در خود تقویت کنند

ورزشکاران روحیه پهلوانی را در خود تقویت کنند
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پهلوانی مهم تر است قهرمانی است و این موضوع همواره باید مورد توجه ورزشکاران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، عبدالله چمن گلی امروز در آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سال ۹۶ در میاندوآب با اشاره به ویژگی های ورزشکار واقعی، اظهار کرد: ورزشکاران باید به پدر و مادر و مربی خود که ورزشکار را تربیت می کنند، احترام کرده و قدر آنها را بدانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه در اینجا موضوعاتی مانند نبود اسپانسر وجود دارد، افزود: ورزشکاران اینجا که از پول خبری نیست، با عشق و علاقه کار می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید به منش پهلوانی توجه ویژه داشته باشند، گفت: پهلوانی مهم تر است قهرمانی است و این موضوع همواره باید مورد توجه ورزشکاران باشد.

,

چمن گلی هم چنین در مورد احداث ورزشگاه در میاندوآب،تصریح کرد: اگر بتوانیم ورزشگاه پنج هزار نفری در این شهرستان احداث کنیم، اقدامی خوب است که مورد توجه قرار می دهیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم چنین با اشاره به اینکه میاندوآب، شهر دوچرخه ایران است، اظهار کرد: در سال آینده در نظر داریم تا هر جمعه یک دوچرخه به نمازگزاران اهدا کنیم و این امر را یک فرهنگ سازی می دانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه