اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیاء کرد/ کشور برای رهایی از مشکلات نیاز به معجزه‌ سوم دارد

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیاء کرد/ کشور برای رهایی از مشکلات نیاز به معجزه‌ سوم دارد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تحرکات خود و آغاز مردمی بودن به معنای واقعی کلمه بر روی سایر ائمه جمعه تاثیر گذاشت و ارزش‌ها را احیاء کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرلشکر محسن رضایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام آل‌هاشم را از دوستان نزدیک خود خواند و ابراز داشت: بنده با ایشان زیاد جلسه نرفته‌ایم اما دل‌هایمان به یکدیگر نزدیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اخبار تحرکات امام جمعه تبریز را ما نیز در تهران می‌شنویم و فضای خوبی در آذربایجان‌شرقی به وجود آورده‌اند؛ حقیقتاً راهکار نجات ما از مشکلات بازگشت به اصالت انقلابی‌مان می‌باشد و چنانچه ارزش‌ها را دوباره احیاء نکنیم، انرژی عظیم ملت ایران یک‌بار دیگر به صحنه نخواهد آمد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با بودجه و ابزارهای فعلی در اختیار کارهای بزرگی نمی‌توان انجام داد، خاطرنشان ساخت: باید انرژی ملت ایران یک‌بار دیگر آزاد گردد تا شاهد شکل‌گیری معجزه سومی در ایران باشیم و تحقق این امر از راه بازگشت به ارزش‌های انقلاب امکان‌پذیر است.

,

وی تاکید داشت: شهید مهدی باکری بهترین نماد و الگو برای آزادسازی انرژی است.

,

رضایی مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب خواند و توضیح داد: مردمی بودن به مرور زمان تغییر معنا پیدا کرده است و مردمی بودن قبل از انقلاب با حال حاضر تفاوت زیادی دارد، الان اغلب دولت‌مردان در میان مردم نمی‌روند و اگر هم می‌روند هدف گرفتن عکس و فیلم است.

,

وی اذعان کرد: مردمی بودن دهه اول انقلاب بدان معنا بود که کارها را به دست ملت بسپاریم، آن زمان فرمانده گردان‌ها، تیپ‌ها و لشکرها بچه‌های گمنام، ناشناخته و در عین حال مردمی بودند.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه فرماندهان دوران جنگ حقوق‌بگیر نبودند، یادآور شد: بستری برای آنان فراهم شد تا از پشت میز و صندلی مدرسه به جایگاه‌های بالاتر رفتند و تجلایی و حمید باکری شدند، لذا مردمی شن تنها رفتن در میان مردم نیست.

,

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است؛ در این چهل سال محتوای برخی واژه‌ها از دست رفته است و با آنکه واژه‌ها ظاهر خوبی دارند اما مفاهیم دهه‌ی اول انقلاب در آن‌ها دیده نمی‌شود.

,

رضایی گفت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم مردمی بودن را به معنای واقعی کلمه آغاز کرده و روی سایر ائمه جمعه نیز اثر گذاشته است، خوب است که ایشان این مسیر را ادامه دهند و ما نیز یاری‌شان می‌کنیم.

,

وی در پایان صحبت‌های خود افزود: بنده از بیت امام جمعه تبریز خاطرات زیادی دارم و مرحوم آیت‌الله ملکوتی را خوب می‌شناختم؛ او واقعاً ملا و با سواد بود و چنانچه نماینده ولی فقیه در استان نمی‌شد و کار اجرایی را نمی‌پذیرفت از خیلی مراجع کنونی کشور معروف‌تر می‌گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه