اخبار داغ

واکنش امام جمعه تویسرکان به پخش آهنگ های مبتذل در یک مراسم فرهنگی؛

آهنگ برای مراسم ستارگان باید لطیف و ظریف باشد/موسیقی لهو و لعب مناسب مراسم تجلیل از ستارگان نیست

آهنگ برای مراسم ستارگان باید لطیف و ظریف باشد/موسیقی لهو و لعب مناسب مراسم تجلیل از ستارگان نیست
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه موسیقی لهو لعب حرام است، گفت: موسیقی باید اقتضای مراسم باشد و آهنگ اجرا شده برای مراسم ستارگان هم لطیف و ظریف.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ روز گذشته در مراسم جشن ستارگان بخش قلقلرود فضای مراسم به سمتی پیش رفت تا با ارگی که بر روی سن بود، آهنگ هایی که نباید و مقتضای نبود پخش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

این موضوع از سوی سایت رودآور در خبری با عنوان "پخش آهنگ های آنچنانی در همایشی فرهنگی در تویسرکان؛ در آموزش و پرورش قلقلرود چه می گذرد/از تعطیلی کلاس درس یک روستا در چندین نوبت تا پخش آهنگ های غیرمجاز در جشن ستارگان" منتشر شد.

, "پخش آهنگ های آنچنانی در همایشی فرهنگی در تویسرکان؛ در آموزش و پرورش قلقلرود چه می گذرد/از تعطیلی کلاس درس یک روستا در چندین نوبت تا پخش آهنگ های غیرمجاز در جشن ستارگان" , در آموزش و پرورش قلقلرود چه می گذرد/از تعطیلی کلاس درس یک روستا در چندین نوبت تا پخش آهنگ های غیرمجاز در جشن ستارگان,

به دنبال مطرح شدن آن، امروز «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در مراسم جشن ستارگان تویسرکان در سالن فردوسی با گلایه مندی از اتفاق روز گذشته در یک مراسمی فرهنگی، گفت: مجالس لهو و لعب حرام است، گرچه بنده در آنجا نبودم، اما از تعدادی افراد شنیدم که آهنگ ها مناسب نبوده است.

,

وی اظهار کرد: مشکل یا البته همان حسن مسئولان این است که آهنگ هایی که در مجالس لهو لعب پخش می شود، را نمی شناسند و زمانی که از مراسم خارج می شوند، بعد از آن از دیگران می شنوند که آهنگ پخش شده برای فلان خواننده بوده و خدا را شکر که عمده مسئولان ما این چنین هستند وهنگ هایی فاصله دارند.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: گرچه خوب است چنین مراسم هایی چاشنی هم داشته باشد، اما موسیقی مناسب حال مجلس نه لهو لعب، چرا که هرچیزی مقتضای خود را دارد و اگر بنده در این مراسم درباره نیروی انتظامی سخنرانی کنم و یا اینکه صحبت های خود را به درازا بکشانم نه مناسب مراسم است نه حوصله مدعوین.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: پس می طلب آهنگ و موسیقی انتخاب شده برای تجلیل از ستارگان بسیار  لطیف و ظریف انتخاب شود.

,

وی ادامه داد: حتی اگر دیده باشید موسیقی های مراسم عروسی یک فرد نخبه با یک فرد بیسواد هم متفاوت است، پس چگونه نباید در مراسم تجلیل از ستارگان دانش آموزی این مسائل هم لحاظ شود و آهنگی هایی پخش شود که مناسب مجالس لعو و لعب باشد؟!

,

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: گاهی هم رخ می دهد که بانی مجلس از برنامه و آهنگی که می خواهد پخش شود مطلع نیست و یا حتی اصرار می کند که مناسب برگزار شود، اما مجری آن بخش از برنامه رفتاری از خود نشان می دهد که برگزارکننده اصلی مجلس را زیر سوال می برد.

,

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: در اینجا هنرمندان باید هنرمند باشد و بداند که چه موسیقی مناسب مراسم است و آن را اجرا کنند، بی تردید برای برگزاری مراسم هایی همچون جشن ستارگان زحمات بسیاری کشیده اند و هزینه های بالایی تأمین شده است، اما در حین اجرا باید جوانب امر دیده شود و تمام دقت را داشت که زحمات با بخش هایی از برنامه که مناسب فضای مجلس نیست از بین نرود.

,

انتهای پیام/

,
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه