اخبار داغ

کمبودی در توزیع آجیل شب عید نداریم/افزایش ۱۰ درصدی قیمت آجیل

کمبودی در توزیع آجیل شب عید نداریم/افزایش ۱۰ درصدی قیمت آجیل
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه گفت: از بابت آجیل شب عید کمبودی وجود ندارد و آجیل به فراوانی در بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین شرقی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: خوشبختانه از بابت آجیل شب عید کمبودی وجود ندارد و آجیل به فراوانی در بازار عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ۱۸۰ باب مراکز پروانه دار و ۶۰ باب نیز به‌صورت غیرمجاز سطح شهر فعالیت دارند.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه تصریح کرد: نظارت بر نحوه عملکرد مراکز فعال در صنف آجیل و خشکبار توسط گروه بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و اتحادیه به‌صورت مستمر برای جلوگیری از تخلفات ناشی از گران‌فروشی و کم‌فروشی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

,

وی افزود: آجیل شب عید نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است و هر کیلو آجیل شیری ۳۴ هزارتومان تا ۴۶ هزارتومان عرضه می‌شود.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه در خصوص افزایش قیمت آجیل شب عید گفت: قیمت آجیل شب عید ۵ الی ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش‌ یافته است.

,

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شماره‌های اتحادیه آجیل فروشان یا اتاق اصناف اطلاع دهند تا از بروز تخلفات جلوگیری به عمل آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه