اخبار داغ

با حضور سردار غلام زده؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لردگان معرفی شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لردگان معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لردگان با حضور سردار غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، امام جمعه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لردگان سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ و برقراری امنیت عنوان کرد و گفت: تامین امنیت کار نیروی انتظامی نیست بلکه یک کار جمعی است و همه جامعه در آن نقش بسزایی دارند؛ اما هنگامی که امنیت در جامعه برقرار شد نیروی انتظلمی نقش حفظ و برقراری امنیت جامعه را برعهده دارد.
وی افزود: به لطف الهی و مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری خصوصا مردم شریف شهرستان لردگان، این استان از جمله استانهای کشور است که از امنیت مطلبوبی برخوردار است.

سردار غلام زاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: انتصابات در نیروی انتظامی فراتر از جناح و جریانات و گروه های سیاسی است و خط مش نیروی انتظامی مشخص شده و در ظل اومر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه است و انتصابات بر اساس شایستگی ها و توانمندی افراد صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: خدمت باید جامع، صادقانه و به موقع انجام گیرد و رضایتمندی مردم یکی از مهمترین اهداف است.

سردار غلامزاده در ادامه ابراز امیدواری کرد که با لطف پروردگار و همراهی مردم و تلاش شبانه روزی همکارانمان به بهترین نحو و همچون گذشته خدمات به مردم ارائه خواهیم داد.

گفتنی است در پایان این برنامه از زحمات و تلاش سه سال و پنج ماه سرهنگ نجفی قدردانی و تجلیل شد و سرهنگ سیروس میرزایی طی حکمی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان لردگان معرفی شدن

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان،,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه