اخبار داغ

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان خبر داد

حضور 5 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی روئینگ

حضور 5 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی روئینگ
دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان از حضور 5 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی روئینگ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشار به حضور روئینگ کاران زنجانی در اردوهای تیم ملی اظهار کرد: 3 نفر از ورزشکاران رنجان در بخش آقایان و دو نفر از در بخش بانوان در اردوهای تیم ملی روئینگ حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این اردوها برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا در تهران برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این اردوها سید مسعود محمدی، سید مجتبی شجاعی و بهمن نصیری در بخش آقایان و مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در بخش بانوان حضور دارند.

,

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور روئینگ‌کاران زنجانی در بازیهای آسیایی جاکارتا 90 درصد قطعی شده است، افزود: مربیگری تیم ملی روئینگ بانوان نیز بر عهده مرادخانی مربی ارزنده زنجانی است.

,

وی با اشاره به شانس‌ ورزشکاران زنجانی برای کسب مدال بازیهای آسیایی جاکارتا عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی نیفتد کسب مدالهای رنگارنگ توسط روئینگ‌کاران زنجانی دور از دسترس نخواهد بود.

,

محمدی با حضور امید احمدی دیگر ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی کایاک اشاره کرد و گفت: احمدی نیز شانس حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا را دارد.

,

وی با بیان اینکه در کانوپولو نیز دو نفر از زنجان در اردوی تیم ملی حضور دارند، خاطرنشان کرد: نفرات اعزامی تیم کانوپولو به بازیهای آسیایی در آخرین اردو مشخص خواهد شد.

,

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های بالایی در قایقرانی داشته و این امید وجود دارد که بتوانیم در بازیهای آسیایی جاکارتا بدرخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه