اخبار داغ

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان:

وجود پنج جایگاه سوخت گیری هواپیمایی در هرمزگان/ کمبود جایگاه عرضه سوخت در بندرعباس

وجود پنج جایگاه سوخت گیری هواپیمایی در هرمزگان/ کمبود جایگاه عرضه سوخت در بندرعباس
مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با بیان اینکه فروش بنزین توسط دست فروش ها در سطح شهر برازنده نیست، گفت: پنج جایگاه سوخت گیری هواپیمایی در استان وجود دارد که پرمصرف ترین آن جزیره کیش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛جلال الدین مراد، مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه  قدمت شرکت پخش هرمزگان ۵۰ سال است و پنج انبار استراتژیک در استان وجود دارد، اظهار کرد: در جوار دو پالایشگاه نفتی قرار داریم و روزانه بیش از ۱۳۰ میلیون لیتر از طریق لوله به سراسر ایران ارسال می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی هرمزگان بیان کرد: پنج جایگاه سوخت گیری هواپیمایی در استان داریم که پرمصرف ترین آن در جزیره کیش است و در ایام نوروز نزدیک به ۳۵۰ هزار لیتر سوخت به هواپیماهای این جزیره تزریق می شود.

,

مراد گفت: بندرعباس به نواحی نهگانه تقسیم شده که پرمصرف ترین ناحیه است، گفت: دومیلیون و 200 هزار لیتر مصرف سال گذشته بوده که امسال با توجه به ورود مسافران نوروزی به بیش از ۳ میلیون لیتر می رسد.

,

وی به آمار کلی مصرفت نفت گاز اشاره کرد و افزود: کل مصرف نفت گاز چهار میلیون و 700 هزار لیتر بوده که هفت درصد مصرف سوخت در بخش حمل و نقل بیشتر شده است.

,

مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی هرمزگان با بیان اینکه ۱۴۵ جایگاه سوخت مایع به شهروندان عرضه می کنند ، تصریح کرد: میزان صادرات نفت گاز ما در سال جاری ۴۵۴ میلیون لیتر بوده و علت کاهش صادرات نسبت به سال گذشته بر این بوده که سوخت را در اختیار نیروگاه ها قرار داده ایم.

,

مراد گفت: در سال جاری 3 میلیارد و ۲۴۹ میلیون لیتر نفت کوره صادرشده همچنین از ۲۶ اسفندماه سال جاری در شهر بندرعباس بنزین یورو 4 را عرضه می شود  و در فاز دوم در شهرستان های همجوار نیز عرضه خواهد شد.

,

وی در ادامه بیان کرد: آلودگی محیط زیستی بنزین یورو ۴ بسیار کمتر از بنزین معمولی است که سبب کاهش مصرف سوخت خودروها خواهد شد.

,

مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای احداث جابگاه عرضه سوخت در شهر بندرعباس نداریم، افزود: کمبود جایگاه عرضه سوخت در بندرعباس را تایید می کنم و برای حل این موضوع نیز با شهرداری بندرعباس رایزنی هایی داشته ایم که به دلیل مشکلات اداری به نتیجه نرسیده است.

,

مراد یا اشاره به مشکل افزایش تعداد جایگاه های عرضه سوخت به علت کمبود زمین گفت:حاضریم در ۵۰۰ مترمربع مجوز جایگاه صادر کنیم و جایگاه‌های سوخت CNG در بندرعباس محدود است در حالی که ۱۴۲ جایگاه سی ان جی در شهری مانند تبریز ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه فروش بنزین توسط دست فروش ها در سطح شهر برازنده نیست،عنوان کرد: از نظر تامین سوخت چه در ایام نوروز و چه غیر نوروز مشکلی نداریم و هر چقدر تعداد جایگاه ها افزایش یابد از آن استقبال خواهیم کرد.

,

مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی هرمزگان اظهار کرد: چند سرمایه‌گذار برای احداث جایگاه سوخت در بندرعباس اعلام آمادگی کرده اند اما در بروکراسی اداری گیر افتاده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه