اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی خمین:

عدم مشاهده آنفولانزای فوق حاد پرندگان در طیور گوشتی شهرستان خمین/شهروندان فرآورده‌های گوشتی را از مراکز معتبر خریداری کنند

عدم مشاهده آنفولانزای فوق حاد پرندگان در طیور گوشتی شهرستان خمین/شهروندان فرآورده‌های گوشتی را از مراکز معتبر خریداری کنند
رئیس شبکه دامپزشکی خمین گفت: شهروندان مواد گوشتی و فرآورده‌های آن را از مکان‌های معتبر خریداری و به تاریخ انقضاء مصرف توجه و به هیچ وجه از دوره‌گردها خرید نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر حمزه‌لویی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمین در گفتگو با خمین نیوز، گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز، خرید مواد گوشتی مانند گوشت گوسفند، گاو، مرغ و ماهی توسط مردم بیشتر است، نظارت بر مراکز توزیع و عرضه این کالاها نیز بیشتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی بیان کرد: اکیپ بازرسی از کارشناسان این شبکه، کار نظارت را با همکاری دیگر ادارات مربوطه انجام داده و موارد تخلف مانند حمل غیرمجاز گوشت و فروش فرآوردهای گوشتی فاسد و تاریخ گذشته را گزارش و برای رسیدگی در دستور قرار می‌دهند.

,

حمزه‌لویی افزود: از ابتدای امسال در شهرستان خمین ۳۰ فقره پرونده تخلف با موضوعات مختلف تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌ است.

,

وی اظهارکرد: تاکنون در شهرستان خمین آنفولانزای فوق حاد پرندگان در طیور گوشتی مشاهده نشده است، این بیماری در پرندگان تخم‌گذار شیوع پیدا کرده بود که همه طیور مبتلا معدوم شدند.

,

حمزه‌لویی گفت: شهروندان مواد گوشتی و فرآورده‌های آن را از مکان‌های معتبر خریداری و به تاریخ انقضاء مصرف توجه و به هیچ وجه از دوره‌گردها خرید نکنند.

,

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده  تخلف بهداشتی در خصوص فرآوردهای دامی گوشت قرمز، مرغ و ماهی می‌توانند با شماره  ۱۵۱۲ تماس یا با سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه