اخبار داغ

فرمانده انتظامی قزوین عنوان کرد

آماده‌باش ۶۰۰ پلیس راهور در تعطیلات نوروزی/ سهم استان از کلیه آمار تصادفات در کشور ۱٫۳ درصد است

آماده‌باش ۶۰۰ پلیس راهور در تعطیلات نوروزی/ سهم استان از کلیه آمار تصادفات در کشور ۱٫۳ درصد است
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای نوروز ۹۷ گفت: ۷۴ تیم گشت خودوریی، ۲۸ دستگاه دوربین ثبت تخلفات، ۶۰ دستگاه دوربین لیزرگردان و 600 پلیس راهور برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، صبح امروز سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در آغاز طرح رزمایش سراسری ترافیکی ووخدمات سفر نوروز ۹۷ که در پلیس راه قزوین زنجان برگزار شد، با اشاره به “پرهیز از خطر، آرامش در سفر” به عنوان شعار طرح نوروزی ناجا اظهار کرد: امروز همزمان با کل کشور با آغاز طرح رزمایش ترافیکی و خدمات نوروزی ۹۷ و اقتدار دستگاه‌های امدادی به استقبال سال جدید می‌رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با اشاره به تردد ۲۱ میلیونی خودرو  در سطح کل کشور طی سال جاری افزود:باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان قزوین از نظر تردد مسافران؛ تاکنون ۱۲۰۰  دستگاه خودرو شماره گذاری شده است.

,

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش میزان تصادفات در سطح کل کشور تصریح کرد: در سطح کل کشور روزانه ۱۲ نفر فوتی در سطح درون شهری و ۳۱ نفر فوتی در سطح برون شهری داریم؛ در مجموع در سال ۱۳ هزار و ۸۷۵ نفر در راه‌های کشور جان خود را از دست می دهند.

,

محمودی ابراز کرد: در استان قزوین نیز در هر ۱۰ روز ۱  کشته در سطح درون شهری و طی یک هفته ۲ نفر کشته طی در سطح برون شهری داریم اما با تلاش همه دستگاه‌های امدادی  در مجموع تصادفات کاهش ۱۴ درصدی را داشتیم.

,

وی عنوان کرد: مجموع کل راه‌های استان قزوین شامل ۲۲۰ کیلومتر آزادهزاه،  ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۵ هزار و ۵۱۰ راه روستایی می‌باشد.

,

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طبق آمار ۱۱ ماهه سال جاری  ۲۳۲ میلیون و ۸۶۶ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند.

,

سردار محمودی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای نوروز ۹۷ عنوان کرد: ۷۴ تیم گشت خودوریی، ۲۸ دستگاه دوربین ثبت تخلفات، ۶۰ دستگاه دوربین لیزرگردان و ۶۰۰ پلیس راهور برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

,

فرمانده انتظامی استان ابراز کرد: استان قزوین ۱/۳ درصد از کل تصادفات در سطح کشور را شامل می‌شود و  از  نظر کل وقوع تصادفات از بین۳۴  استان کشور رتبه ۳۲ را داریم.

,

وی با اشاره به بیشترین میزان تخلفات راهنمایی و رانندگی گفت: عدم توجه به جلو ۶۷ درصد ، تخطی از سرعت مطمئنه ۱۱ درصد و انحراف به چپ با ۶ درصد بیشترین میزان تخلفات را داشته اند.

,

این مقام انتظامی در انتها گفت: امیدواریم با همکاری مردم و رعایت نکات ایمنی و تعامل دستگاه های خدمات رسان سال خوب و بدون خطری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه