اخبار داغ

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین:

۲۲ استان مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است

۲۲ استان مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: 22 استان مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: شهرهای چون قم، تهران، شیراز، اصفهان، ساری، همدان، کرمانشاه، اهواز، تنکابن، شهسوار، کلاچای، رحیم آباد، سیاهکل، رشت، لاهیجان و رودسر مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی بیان کرد: همچنین مشهد، سنقر همدان،اراک، ساوه و سنندج از دیگر شهرهای مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است.

,

این مسئول به شهرهای استان قزوین اشاره و بیان کرد: رازمیان، معلم کلایه، آبیک، بویین زهرا و تاکستان از شهرهای مقصد سفر از مبدا پایانه‌های مسافربری قزوین است.

,

وی اضافه کرد: مسافران مسیرهای رازمیان و معلم‌کلایه و غیره از طریق سواری‌ کرایه‌های مجاز در ایستگاه‌های اختصاصی جابجا می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه ساعت حرکت قزوین به تهران همه روزه از ۶ صبح تا ۱۹ عصر است، گفت: پیش فروش بلیط‌های نوروزی آغاز شده است و امسال هیچ گونه افزایش قیمت نداشتیم.

,

محمدحسینی با اشاره به سامانه گویای اطلاعات حرکت اتوبوس‌ها در پایانه قزوین افزود: سامانه گویا برای اطلاع از حرکت اتوبوس‌ها بر اساس روز و ساعت حرکت از مبدأ به شهرهای مختلف راه‌اندازی شده است که همچنان مورد استفاده شهروندان قرار دارد.

,

وی افزود: شهروندان مسافر می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۳۳۵۷۵۵۵۷ از زمان حرکت اتوبوس‌ها و مقصد آن مطلع شوند و بر اساس آن برنامه‎ریزی سفر خود را داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه