اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان خبر داد

آغاز اعزام کاروان راهیان نور فراهان از ۴ فروردین ماه/۱۱۰ سبد کالا به همت ناحیه مقاومت فراهان بین نیازمندان توزیع شد

آغاز اعزام کاروان راهیان نور فراهان از ۴ فروردین ماه/۱۱۰ سبد کالا به همت ناحیه مقاومت فراهان بین نیازمندان توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: ۱۴۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر فراهانی از ۴ الی ۷ فروردین ۹۷ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر؛ گفت: راهیان نور بزرگترین مانور فرهنگی و زمینه‌ساز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: درس‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان نباید به دست فراموشی سپرده شود و در این راستا راهیان نور عامل موثری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

رضایی اظهار کرد: بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌ مقدس، گوشه‌ای از تاریخ جنگ را مقابل دیدگان افراد حاضر در منطقه قرار می‌دهد تا با بازدید از مناطق جنگی و شرایط آن زمان با یادمان‌ها آشنا شوند. 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: ثبت نام بسیجیان شهرستان فراهان از تاریخ ۱۰ اسفندماه در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت شهرستان آغاز شد و ۱۴۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر از شهرستان از ۴ الی ۷ فروردین ۹۷ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که با حضور روحانیون کاروان، راویان و مداحان اهل بیت(ع)، در طول سفر برنامه‌های متنوع فرهنگی خواهیم داشت.

,

وی بیان کرد: برگزاری با شکوه راهیان نور راهی برای مقابله با جنگ نرم و دفع فتنه‌های دشمنان و یک جریان فرهنگی و زمینه‌ساز آشنایی نسل امروز با رشادت‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس است.

, . ,

رضایی با اشاره به اهدای سبد جهیزیه به نیازمندان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فراهان، جهیزیه ای برای یک زوج نیازمند تهیه و به آنان اهدا شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به توزیع سبد کالا در بین نیازمندان در آستانه سال نو گفت: ۱۱۰ سبد کالا شامل مواد غذایی به همت ناحیه مقاومت فراهان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه