اخبار داغ

برگزاری همایش سوارکاری کودکان در فراهان

وقتی بی‌برنامگی، حوصله شرکت‌کنندگان را سر می بَرَد+ عکس

وقتی بی‌برنامگی، حوصله شرکت‌کنندگان را سر می بَرَد+ عکس
امروز صبح همایش اسب سواری کودکان در سالن ورزشی فرمهین توسط هیات سوارکاری برگزار شد، اما برگزاری این برنامه انبوه بی نظمی و بی برنامگی و عدم مدیریت در اجرا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ امروز صبح همایش اسب سواری کودکان در سالن ورزشی فرمهین توسط هیات سوارکاری برگزار شد، اما برگزاری این برنامه انبوه بی نظمی و بی برنامگی و عدم مدیریت در اجرا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

در حالی که مدام هیات های ورزشی شهرستان از نبود اعتبارات برای برگزاری برنامه ها گلایه دارند، امروز شاهد بودیم که هیات سوارکاری شهرستان فراهان با وجود هزینه های گزاف از جمله بستن داربست محوطه و موسیقی زنده برنامه خوبی را به اجرا نگذاشت.

,

برنامه با تاخیر یک ساعته با مسابقه طناب کشی آغاز شد، حضور شرکت کنندگان در برنامه خیلی کمتر از صندلی های پیشی بینی شده در سالن بود. هیاهوی صدای تشویق به سالن سرد محل همایش گرمایی بخشید.

,

در ادامه برنامه دوره تئوری آموزش سوارکاری برای این کودکان برگزار شد که در وسط برگزاری دوره ویدیو پرژکتور قطع شد و مربی، برگزاری دوره را به نمایش زین اسب و دهنه برای کودکان به پایان بُرد.

,

پس از آن کودکان را به محوطه هدایت کردند تا برنامه سوارکاری اجرا شود که متاسفانه ناهماهنگی در این قسمت برنامه هم موج می زد. تنها یک اسب به همراه کره اش در محل سوارکاری وجود داشت. زمزمه های بین اعضای برگزار کننده برنامه حاکی از این بود که به علت شیوع بیماری دامی در منطقه صاحبان اسب ها از انتقال اسب ها به محل برگزاری مسابقه امتناع کردند.

,

اغلب افرادی هم که برای حضور در این برنامه آمده بودند با مشاهده بی برنامگی ها برنامه را ترک کردند.

,

ناگفته نماند این هیات در گذشته دو برنامه سوارکاری در این شهرستان به نحو احسن به اجرا گذاشته است اما بی برنامگی در اجرای برنامه امروز به وضوح قابل نمایش بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه