اخبار داغ

همزمان با روز شهردار صورت گرفت؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه شهری در قزوین+تصاویر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه شهری در قزوین+تصاویر
همزمان با روز شهردار تعداد ۲۰ پروژه شهری با اعتبار بیش از ۲۴۷ میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، همزمان با روز شهردار پیش از ظهر امروز تعداد ۲۰ پروژه شهری با اعتبار بیش از ۲۴۷ میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

آئین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در بوستان امام علی (ع) قزوین با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار قزوین، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

,

, , ,

در این مراسم ۱۰ دستگاه اتوبوس پیشرفته و مدرن اسکانیا با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری قزوین اضافه شد.

,

همچنین از ۱۵۶ دست لباس مخصوص آتش‌نشانی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال رونمایی شد و پروژه بوستان امام علی(ع) با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال افتتاح گردید.

,

, , ,

در جریان این مراسم نیز فاز ۲ پروژه بوستان امام علی (ع) در شهرک میرداماد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط مسئولین کلنگ‌زنی شد.

,

فرهنگسرای رز یکی دیگر از پروژه‌های شهری بود که با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در روز شهردار در قزوین به بهره‌برداری رسید؛ همچنین پروژه هدایت آب‌های سطحی ناحیه منفصل شهری دانش با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

,

, , ,

حکمت‌الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: امیدواریم با ورود دستگاه‌های اتوبوس جدید و مدرن، شهروندان تمایل بیشتری برای استفاده از حمل و نقل عمومی داشته باشند.

,

علی صفری شهردار قزوین ابراز کرد: مدیریت شهری قزوین در دوره جدید با نگاه افزایش سرانه خدمات در محلات شهر به خصوص محله های کمتر توسعه یافته فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

, , ,

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار کرد: رویکرد محله‌محوری شهرداری قزوین در اجرای پروژه‌ها قابل‌ تقدیر است.

,

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد محله‌محور مدیریت شهری قزوین برای ارائه خدمات به شهروندان و تحقق عدالت اقدامی  ارزشمند است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه