اخبار داغ

در کارگروه پسماند مطرح شد؛

احداث و راه‌اندازی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین

احداث و راه‌اندازی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تسریع در احداث و راه‌اندازی فاز دوم سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین را از اهم مصوبات جلسه کارگروه پسماند ذکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، جلسه کارگروه پسماند شهرستان آبیک ظهر امروز  در سالن جلسات فرمانداری آبیک با حضور مسئولان  این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

در این جلسه پیرامون معضلات ناشی از عدم مدیریت پسماندهای شهری، صنعتی، کشاورزی و عفونی مطالبی به فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک ارائه شد.

,

محمد ایران‌نژاد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در حاشیه این جلسه اظهار کرد: تشریح انواع پسماندها آثار سوء آن‌ها بر محیط زیست منطقه و موضوعاتی در خصوص معضلات، مشکلات پسماندها، پساب‌های شهری و صنعتی و عواقب و تأثیرات آن‌ها بر سلامت افراد و تهدیدات علیه بهداشت در جلسه مطرح شد.

,

وی ادامه داد: در این جلسه فرماندار آبیک به اهمیت حفاظت از محیط زیست و اولویت دولت در حوزه محیط زیست و توجه به موضوعات محیط زیست را حوزه اقتصاد صنعت، و اجتماع اشاره و تأکید کرد وسپس اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را اعلام و پس از بحث تبادل نظر به شرح ذیل اتخاذ تصمیم شد.

,

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تسریع در احداث و راه‌اندازی فاز دوم سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین و رفع مشکل مربوط به پساب ماندآب شده در ورودی شهرک یاد شده و حاشیه اتوبان آبیک – قزوین و پاکسازی حاشیه اتوبان به لحاظ واقع بودن آن در طرح مسیر سبز و ساحل پاک توسط ارگان‌های ذیربط و دهیاران و مدیران مجتمع‌های بین‌راهی و غرس نهال در حاشیه مجتمع‌های بین‌راهی و فنس‌کشی ایستگاه موقت زباله‌های شهر آبیک و تفکیک زباله از مبدأ در سال آتی توسط شهرداری آبیک را از اهم مصوبات این جلسه ذکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه