اخبار داغ

ادامه پروازهای «آزمایشی» از فرودگاه سمنان؛

فرودگاه افتتاح شده در «شب انتخابات» چه زمانی به روی «مردم» باز خواهد شد؟

فرودگاه افتتاح شده در «شب انتخابات» چه زمانی به روی «مردم» باز خواهد شد؟
پرواز آزمایشی فرودگاه سمنان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، «فرودگاه سمنان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.» این خبری بود که صبح روز پنجشنبه 17 فروردین 96 یعنی حدود 40 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت. (مشاهده خبر)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مشاهده خبر,

در همان روز نیز برخی رسانه‌ها از جمله مرآت از عدم تکمیل باند و بخش‌های دیگری از فرودگاه سمنان در زمان افتتاح توسط رئیس جمهور انتقاد کردند که این موضوع با جوابیه روابط عمومی استانداری سمنان و سپس پاسخ مستدل مرآت همراه شد. (بخوانید)

, بخوانید,

جالب آنکه مدتی پس از افتتاح نمایشی این فرودگاه، وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به رحمت الله مه‌ آبادی (رئیس شرکت فرودگاه‌های کشور) دستور می‌دهد تا نسبت به «آماده‌سازی» فرودگاه سمنان اقدام کند!

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

امروز (24 اسفند 96) و پس از گذشت نزدیک به یکسال از آنچه که مسئولان وقت استانداری سمنان آنرا «افتتاح» می‌‌نامیدند، مجددا عده‌ای از مسئولان محلی شاد و خندان و شاخه گلی بر دست به فرودگاه سمنان رفتند تا اعلام کنند «نخستین پرواز آزمایشی» در فرودگاه سمنان با موفقیت انجام شده است!

,

پرسش مردم نجیب استان سمنان و بویژه شهروندان شریف مرکز استان آن است که افتتاح‌های «نمادین» و پروازهای «آزمایشی» فرودگاه سمنان چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ آیا زمان آن نرسیده است که مسئولان محلی از رفتارهای نمایشی و احتمالا تبلیغاتی در خصوص فرودگاه سمنان دست بردارند؟ فرودگاه سمنان چه زمانی بر روی «مردم» باز خواهد شد؟

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه