اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد:

فعالیت 47گروه جهادی در ایام نوروز/ توزیع 3 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

فعالیت 47گروه جهادی در ایام نوروز/ توزیع 3 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، 47گروه جهادی در طی ایام تعطیلات عید نوروز پیش رو، در نقاط مختلف استان به فعالیت خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار حسین معروفی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعزام 47گروه جهادی به نقاط مختلف استان در طی ایام نوروز امسال، افزود: این گروه ها متشکل از چهار گروه جهادی از سایر استانهای کشور و 43 گروه نیز از سیستان و بلوچستان با هزار و 460 نفر جهادگر زن و مرد می باشند که در طی ایام نوروز به سراسر این استان اعزام شده و به فعالیت های جهادی خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی با اشاره به فعالیت این گروه های جهادی تا 15فروردین ماه، ادامه داد: 300 نفر از بانوان و هزار و 120 نفر از مردان در این اردوی جهادی حضور خواهند داشت.
وی گروه های جهادی  را گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور عنوان کرد که تنها برای رضای خداوند متعال کار می کنند.
این مسئول تاکید کرد: رویکرد گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان به سمت ماندگاری در مناطق سوق داده ایم زیرا این کار سبب عملی برای آشنایی بیشتر و بهتر جهادگران با مشکلات مردم منطقه می شود.
وی با بیان اینکه تنها به گروه های جهادی که آورده داشته باشند اجازه ورود و فعالیت در استان را می دهیم، اظهار کرد: تمام تلاش ما برای بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی بومی است.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: 435 گروه جهادی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که از این تعداد 23 گروه ویژه، 133 گروه از اقشار مختلف و بقیه گروه عادی هستند، شیعه و سنی در بسیاری از گروه های جهادی با همکاری یکدیگر به ارائه خدمت به مردم سیستان و بلوچستان می پردازند.
وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در میان پاسداران، نیروی انتظامی و هوا و فضا در کنار برقراری نظم و امنیت در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است، گفت: گروه های جهادی خانوادگی از چند سال قبل در سیستان و بلوچستان تشکیل شده که کمتر جای کشور چنین گروهایی وجود دارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از گروه های فعال جهادی پزشکی، با آورده 10 میلیارد ریال به شهرستان نیمروز واقع در شمال این استان برای ارائه خدمات حضور پیدا می کنند، این گروه دارای 147 پزشک متخصص و فوق تخصص شامل دندانپزشک، دکتر جراح، دامپزشک، بهیار و کادر درمانی بوده و به مدت یک هفته به ارائه خدمات رایگان به مردم خواهند پرداخت.
وی افزود: در این زمینه قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 30 میلیارد ریال بدین منظور در نظر گرفته و همچنین 135 دستگاه خودرو از مجموعه سپاه پاسدارن و سایر ادارات در اختیار این گروه جهادی قرار خواهد گرفت.
سردار معروفی در مطلبی دیگر نیز بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته سه هزار بسته غذایی با همکاری آستان قدس رضوی میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توسط گروه های جهادی در شب عید توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام//
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه