اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

ندایی از سوی مدیران نشنیدم/ کج‌اندیشی‌های بانک صنعت و معدن کار را در واحد تولیدی در قاین قفل کرده

ندایی از سوی مدیران نشنیدم/ کج‌اندیشی‌های بانک صنعت و معدن کار را در واحد تولیدی در قاین قفل کرده
استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف وجود ندارد و پیگیری‌ها در استان ضعیف است گفت: ندایی از سوی مدیران نشنیدم و منِ استاندار باید مسائل را پیگیری کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اتاق بازرگانی با رویه‌ای که در تحقیقات از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی انجام داده است، تحقیقات برای بخش معدن را نیز انجام دهد و بعد از آن در مسائل کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی وارد شوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اتاق بازرگانی با رویه‌ای که در تحقیقات از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی انجام داده است، تحقیقات برای بخش معدن را نیز انجام دهد و بعد از آن در مسائل کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی وارد شوید.,

 

,

وی افزود: باید سیمای روشنی از واحدهای تولیدی سطح استان داشته باشیم.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: فلسفه‌ی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این است که عده‌ای از کارآفرینان که به ادارات، رویه‌ها و مراجع مختلف مراجعه می‌کنند اما پاسخی نمی‌گیرند، به این شورا مراجعه کنند و تنها مأمن آن‌ها، اتاق بازرگانی است.

,

 

,

مروج‌الشریعه تأکید کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، پارلمان بخش خصوصی هر منطقه است که فعالان اقتصادی در آن صاحب نقش هستند.

,

 

,

وی گفت: قانون اخیری که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، از نمایندگان جای تقدیر دارد و آن قانون به این شکل است که کارآفرینان که درخواست تسهیلات می‌دهند و پاسخی دریافت نکردند، کارگروهی در استان تشکیل می‌شود و اگر درخواست کارآفرین، حق به جانب بود، بانک مرکزی مکلف به پرداخت است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: این قانون، از مترقی‌ترین قوانینی است که تاکنون داشته‌ایم.

,

 

,

مروج‌الشریعه با بیان این‌که بستر اجرایی را به اتاق بازرگانی می‌گذاریم افزود: کمیسیون مسلط، سالم و بی‌طرف با محوریت بخش خصوصی تشکیل دهید و برای آن‌ها حکم صادر می‌کنم تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

,

 

,

وی اظهار کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فرصتی برای فعالان بخش خصوصی است و دبیرخانه این شورا، بسیار مهم است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: هرچه این شورا را تقویت کنید، نفعش به کارآفرینان برخواهد گشت.

,

 

,

مروج‌الشریعه افزود: همه‌ی اجزای سه قوه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حضور دارند تا مشکلات بخش خصوصی رفع شود و همه، ملزم به شرکت در این شورا هستند.

,

 

,

وی با تأکید براین‌که باید تکلیف واحدهای تعطیل مشخص شود اظهار کرد: برخی واحدهای تولیدی به دلیل تغییر تکنولوژی، منسوخ شده است که نباید این واحدها را به عنوان واحد تعطیل بیان کنید.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی واحدها، پتانسیل تولید دارند اما به هر دلیل راه نیفتادند مانند یوپی‌سی‌اف قاین که انسان تأسف می‌خورد که تکنولوژی در منطقه آمده اما خاک می‌خورد و کج‌اندیشی‌های بانک صنعت و معدن، کار را قفل کرده است.

,

 

,

مروج‌الشریعه با بیان این‌که فقط به آمارهای اکتفا نکنید افزود: اگر قرار باشد جلسات به تصمیم منجر نشود، همه زحمات برباد فنا می‌رود.

,

 

,

وی با بیان این‌که بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی با مسائل مالی حل می‌شود اظهار کرد: مسئله تأمین منابع مالی یکی از مؤلفه‌های رفع مشکل واحدهای تولیدی است و مدیریت یا سوءمدیریت از دیگر مؤلفه‌ها است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: ندایی از سوی مدیران نشنیدم و منِ استاندار باید مسائل را پیگیری کنم.

,

 

,

مروج‌الشریعه افزود: مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف وجود ندارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری برای هتل بیرجند به اتاق من آمد که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 2 دفعه نامه نوشتم که خودتان یا معاونانتان در جلسه‌ای حضور داشته باشید.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: دوشب گذشته به فرماندار بیرجند پیامک زدم حرکتی نمی‌بینم. آیا حرکتی در این خصوص انجام داده‌اید؟

,

 

,

مروج‌الشریعه تصریح کرد: پیگیری‌ها در استان ضعیف است و پیگیری مسائل از سوی استاندار نشان می‌دهد شما مدیران می‌خواهید چشم و ابرو را درست کنید و به محتوای جمجمه ورود نمی‌کنید.

,

 

,

وی اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به معاونش نامه نوشت که موافق است به سرمایه‌گذار واگذار شود.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: قرار نیست 20 سال دیگر این هتل بماند و بعد از آن به میراث فرهنگی تحویل دهیم تا گردشگران از آن بازدید کنند!

,

 

,

مروج‌الشریعه اظهار کرد: از ظرفیت حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌ها در مشهد استفاده کنید و از آن‌ها برای حضور در بیرجند دعوت کنید.

,

 

,

وی گفت: در خوسف ظرفیت تولید گل نرگس وجود دارد که قابل توسعه است که در این خصوص به سفیر ایران در فرانسه نامه نوشتم تا برندهای تولید عطر و ادکلن را معرفی کنند تا به خراسان جنوبی بیایند تا در استان مشارکت کنند.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: بحث‌های مالیاتی زیاد است اما ندانستن و نداشتن اشراف مالیاتی از همه بدتر است و لازم است مسئله معافیت مالیاتی به صورت شفاف و روشن بیان شود.

,

 

,

مروج‌الشریعه تأکید کرد: سرمایه‌گذاران قدیمی نباید فراموش شوند چراکه استخوان‌های توانمند استان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه