اخبار داغ

فرماندار اردستان:

افزایش آمار کشفیات مواد مخدر اردستان نسبت به سال گذشته

افزایش آمار کشفیات مواد مخدر اردستان نسبت به سال گذشته
فرماندار اردستان، گفت: دشمنان با برنامه ریزی جدید به اشاعه مواد مخدر می پردازند و با پیگیری هایی که در شهرستان انجام شده آمار کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛علیرضا غیور امروزدر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان اظهار کرد: آسیب هایی که در حوزه مواد مخدر شاهد آن هستیم وضعیت نامناسبی را به عنوان یکی از عارضه های مهم بوجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛, صبح اردستان,

وی افزود: توجهات خوبی در چند سال گذشته شده  اما شاید وضعیت قابل قبول یا مناسبی را نداشته است.

,

فرماندار اردستان گفت: منابع مختلف کشور در پیشگیری از مواد مخدر هزینه می شود که سنگین ترین آن منابع انسانی بوده که عزیزان ما در این راه شهید می شوند.

,

غیور با بیان اینکه دشمنان با برنامه ریزی جدید به اشاعه مواد مخدر می پردازند، تصریح کرد: پیگیری هایی که در شهرستان انجام شده راضی کننده نشان نمی دهد چرا که آمار کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

,

وی تاکید کرد: باید با تمام ظرفیت هایمان تلاش کنیم و با توجه به دامنه این آسیب در سطح اجتماع از مهمترین مسئله اجتماعی می توان مواد مخدر را نام برد.

,

فرماندار اردستان بکار گیری همه ظرفیت ها و امکانات را تا رسیدن به هدف اصلی که پیشگیری و کنترل مناسب است را یادآوری کرد و افزود: برای فعال شدن موضوعات و کاربرد این شورا برنامه ریزی مختلفی انجام شده و این همیت و اهتمام در دو سال گذشته بیشتر خود را نشان داده است.

,

غیور شناسایی اقشاری که بیشتر در معرض خطر و ابتلا به مواد مخدر بوده و شناسایی عوامل تأثیر گذار آن از راهکارهای مقابله با این پدیده خانمان سوز در سال ۹۷ خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه