اخبار داغ

فرماندار نطنز در مراسم رونمایی از نرم افزار گردشگری نطنز؛

بازدید دو میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر داخلی از آثار مذهبی و تاریخی شهرستان نطنز/ آمار اقامت گردشگران رشد چشمگیری داشته است

بازدید دو میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر داخلی از آثار مذهبی و تاریخی شهرستان نطنز/ آمار اقامت گردشگران رشد چشمگیری داشته است
فرماندار نطنز گفت: بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر داخلی در طول سال جاری تاکنون از آثار تاریخی و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛در مراسمی امروز و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نطنز از نرم افزار گردشگری نطنز رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

فرماندار نطنز از هماهنگی ایجاد شده بین شهرداری نطنز، میراث فرهنگی و صنایع گردشگری و اعضای شورای شهر در راه حفظ و حراست از آثار تاریخی و مذهبی قدردانی کرد.

,

یوسف حسنی افزود: شهردار نطنز خود را موظف یه پاسداشت میراث ارزشمند نطنز می داند و به همراه مسئولان میراث فرهنگی که متولی اصلی اینگونه برنامه ها هستند تلاش می کنند تا این وظیفه را به درستی انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: شهرستان نطنز دارای یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، مذهبی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری است که از میان آن ها بیش از ۱۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

,

فرماندار نطنز گفت: بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر داخلی در طول سال جاری تاکنون از آثار تاریخی و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این آمار، تعدا ۴۶ هزار گردشگر خارجی نیز در سال جاری از آثار متعدد تاریخی و گردشگری در سطح شهرستان نطنز بازدید کرده اند.

,

حسنی همچنین از رشد آمار اقامتی گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان نسبت به سال های قبل خبر داد و بیان کرد: امسال بیش از ۱۷ هزار گردشگر خارجی در شهرستان اقامت داشته اند، در حالی که این آمار در سال ۹۲، هفت هزار و ۳۰۰ نفر بود.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: شهرداران چهار شهر نطنز، بادرود، طرق رود و خالدآباد با همکاری کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر و سایر دست اندرکاران باید با هماهنگی با هم، بتوانند خدمات خوبی را به گردشگران بدهند.

,

شهردار نطنز در این آیین، اظهار کرد: آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی و آثار و ارزش های دینی و تاریخی و طبیعی شهر نطنز موجب افتخار همه مردم و مسئولان در این شهر است و باید از این آثار در راه اعتلای شهر نطنز استفاده کرد.

,

علی پیراینده افزود: گسست تاریخی و دوری مردم از فرهنگ و تاریخ خود، ضربه هایی را به شهر زده است و شهرداری به همراه مجموعه میراث فرهنگی تلاش می کند تا در راه حفظ ارزش های تاریخی شهر نطنز که از جهات مختلف ارزشمند است، از همه ظرفیت ها استفاده کند.

,

وی تصریح کرد: نرم افزار گردشگری نطنز در قالب مناسب طراحی شده است و به ما کمک می کند تا بتوانیم فارغ از روش های قدیمی در یک قالب نو شهر را به دیگر هموطنان معرفی کنیم.

,

نرم افزار گردشگری نطنز با همت شورا و شهرداری نطنز و شرکت رایان ویستا و در پارک مسجد جامع رونمایی شد و اکنون از کافه بازار قابلیت دانلود و نصب را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه