اخبار داغ

آیین تکریم و معارفه روسای میراث فرهنگی و تعاون آران و بیدگل

آیین تکریم و معارفه روسای میراث فرهنگی و تعاون آران و بیدگل
روسای اداره های تعاون،کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل در مراسمی با حضور فرماندار، معاونان اداره کل مربوطه استان تکریم و معارفه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛روسای اداره های تعاون،کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل امروز در مراسمی با حضور فرماندار، معاونان اداره کل مربوطه استان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری تکریم و معارفه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن؛,

فرماندار آران و بیدگل در این آیین دو اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعاون،کار و رفاه اجتماعی را دو نهاد مهم شهرستان خواند و اظهار کرد: ورود یک میلیون بیکار به جمع متغاضیان شغل در کشور به صورت سالانه مسئولیت سنگینی را به دوش مسئولان حوزه کار اضافه می کند.

,

ابوالفضل معینی نژاد با اشاره به رتبه نخست شهرستان در پایین ترین میزان بیکاری در استان خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۱۲ هزار نیروی کار خارجی در آران و بیدگل تهدیدی برای اشتغال شهرستان است.

,

وی با تاکید بر جایگاه سوم شهرستان در ثبت بناهای تاریخی در استان اصفهان تصریح کرد: حال و روز گردشگری آران و بیدگل مطلوب نیست و حل مشکل مرنجاب نیازمند نگاه جدی تر است.

,

معینی نژاد با درخواست از اداره کل میراث فرهنگی و تعاون برای تفویض اختیار به شهرستان بیان کرد: مسئولان استانی با تفویض اختیار به شهرستان از طولانی شدن فرایند صدور مجوز برای سرمایه گذاران جلوگیری کنند تا آنان به راحتی بتوانند در توسعه آران و بیدگل تاثیرگذار باشند.

,

در این آیین مجید نوری به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل جایگزین جواد صدیقیان شد.

,

صدیقیان نیز پس از تودیع به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان معارفه شد. مرتضی رحیمی پیش از این عهده دار این مسئولیت بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه