اخبار داغ

توزیع ۴۰۰ بسته‌ مواد غذایی بین خانوارهای محروم روستایی چالدران+تصاویر

توزیع ۴۰۰ بسته‌ مواد غذایی بین خانوارهای محروم روستایی چالدران+تصاویر
همزمان با فرا رسیدن سال نو در بعضی از مناطق روستای چالدران ۴۰۰بسته حمایتی ارزاق توسط سپاه چالدران در بین خانوارهای محروم این مناطق توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران ،همزمان با فرا رسیدن سال نو و صعب العبور بودن بعضی از مناطق روستای چالدران  ۴۰۰بسته حمایتی ارزاق توسط سپاه چالدران در بین خانوارهای محروم این مناطق توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

جانشین فرمانده سپاه چالدران  در گفت و گوی با نوای چالدران ، از توزیع مواد غذایی بین نیازمندان در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ پاسدار احمد صادقی افزود: بسته های غذایی شامل برنج ، روغن، ماکرونی ،قندو مرغ که توسط قرارگاه حمزه سید الشهدا معاونت مردم یاری و با همکاری بسیج سازندگی سپاه چالدران  تهیه شده است در بین خانوار های محروم در روستاهای دور افتاده چالدران توزیع می گردد.

,

وی با اشاره به ارزش این بسته های غذایی افزود : ارزش هر بسته غذایی ۱۰۰هزار تومان بوده که در بین ۴۰۰خانوار نیازمند در بیش از ۴۰روستای چالدران  توزیع می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه چالدران عنوان کرد: در اغاز بازگشایی مدارس نیز سپاه چالدران در یک اقدام نیک بیش از ۱۰۰۰بسته حمایتی شامل کیف، لوازم تحریر(پک کامل) و لباس فرم مدارس را در میان دانش آموزان روستاهای محروم این شهرستان توزیع کرده بود.

,

احمد صادقی  ادامه داد: یکی از اقدامات سپاه در چالدران بر اساس رسالتی که بر دوش دارد محرومیت‌زدایی است که در این راستا خوشبختانه کارهای زیادی انجام شده است که مردم مناطق محروم به خوبی آن را حس کردند و این جای بسی خوشحالی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه