اخبار داغ

در کانال تلگرامی رنجبر زاده منتشر شد؛

عذرخواهی نماینده مجلس از مردم بخاطر تلفظ اشتباه یک کلمه

عذرخواهی نماینده مجلس از مردم بخاطر تلفظ اشتباه یک کلمه
رنجبرزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بخاطر تلفظ اشباه یک کلمه در تقریر یک بیانیه از مردم عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ چند روز گذشته بود که در مراسم استیضاح یکی از وزرای دولت تدبیر امید یکی از نمایندگان مجلس با تلفظ اشتباه نام موزه سروصدای در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

فیلمی از این نماینده مجلس در فضای پراز التهاب و دگرگون مجازی پر شد و در پی همین اشتباه او در کانال تلگرامی خود مطلبی را منتشر کرد و از مردم عذرخواهی کرد.

,

در این مطلب آمده است که:

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی.

,

من ‌بعد سلام‌وصلوات و با آرزوی توفیق روزافزون برای شما در آستانه فصل بهار بر خود شایسته و لازم میدانم که: بر عهد و تعهد دیرین خود بر خدمتگزاری شما مهر تائید نهم و خود را فرزندی برخاسته از خواست و اراده شما بدانم.

,

آن‌چنان‌که مطلع و آگاهید، اینجانب اکبر رنجبر زاده، نماینده مردم شریف اسدآباد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در تقریر بیانیه‌ای با موضوعیت اصالت اسمی خلیج همیشه فارس در برخورد با کلمه لوور، دچار اشتباه در قرائت اصل واژه شده، که دلیل آن،  شرکت در جلسات مختلف مجلس، ارتباط کاری با وزرا و مسئولین نهادها در برنامه استیضاح و همزمانی با شمارش آرا و شلوغی زیاد در صحن مجلس بوده است.

,

همچنین اصرار به قرائت تذکر دست‌نویس و ناخوانای همکار عزیزم. همه این‌ها موجب آشفتگی در واخوانی درست واژه گشت.

,

اینجانب با اذعان به اشتباه در تلفظ یک کلمه ، آنچنان که در حرفه و هنر دیگران، از جمله مجریان صاحب نام نیز دیده و شنیده شده، با احترام به ملت شریف ایران،بخصوص مردم شریف اسدآباد ضمن پوزش از ایشان، بدین امر مقر و مستحضرم که:

,

آنچه در درگاه حضرت حق نابخشودنی است، کاهلی و سستی در امور نمایندگی، تضییع حقوق مردم، ثروت اندوزی از راههای نامشروع و حرام و برگشت از اهداف انقلاب ؛امام راحل (ره)و رهبری معظم است.

,

که بنده همواره خود را مکلف به ترسیم راه درست میدانم و هزار شکر و سپاس از پروردگار عالمیان.

,

چه اینکه به مصداق بیت وزین سعدی شیراز معتقدم: بنده همان به که ز تقصیرخویش

,

عذر به درگاه خدای آورد

,

ورنه سزاوار خداوندی اش

,

کس نتواند که به جای آورد.

,

پس فرصت راغنیمت شمرده، مراتب تقصیر  و عذر خواهی خود را طی این مرقومه باستحضار عموم ایرانیان و همچنین نمایندگان فرهیخته و ارکان نظام مقدس  جمهوری اسلامی میرسانم.

,

ضمنا گله مندم از فضاهای حقیقی و مجازی که در جهت تخریب اشخاص، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و ای‌کاش که در مواجه با تمامی تضییقات و کاستیها بدین روش متمسک شوند و یار و یاور مردم باشند.

,

انشاءالله که خادمی خدوم و درخور اقبال شما باشم و در هماره ایام در آبادانی  این مرز و بوم کوشا.

,

اکبررنجبرزاده

,

 اسفند ۱۳۹۶

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه