اخبار داغ

واکنش آشنا به اظهارات ضدایرانی ولیعهد سعودی

واکنش آشنا به اظهارات ضدایرانی ولیعهد سعودی
مشاور رییس جمهوری در واکنش به اظهارات ضدایرانی ولیعهد سعودی نوشت:او باید بداند که نمی‌تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه‌های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم ۷۰۰ میلیارد سلاح بخرد، ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام الدین آشنا پنجشنبه شب در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران نوشت: ولیعهد اشتباه می‌کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند ۲۰۳۰ است. او باید بداند که نمی‌تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه‌های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم ۷۰۰ میلیارد سلاح بخرد، ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ایران خود را ملزم به 'دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم' می‌داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آن‌ها را 'متحدان اسرائیل در مقابل ایران' می‌خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند.

ولیعهد و وزیر خارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می‌گویند چرا که بار‌ها برساخته‌های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آن‌ها این روز‌ها برجام را به مثابه 'تکرار فاجعه فرستادن یهودی‌ها به اتاق گاز‌های هیتلری' معرفی می‌کنند، اما همه می‌دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل و مشخصا بن گورین و خاخام‌های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه 'پیروزی بر ظلمت نازیستی' بازنمایی کرده اند.

شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می‌دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیست‌های کودک کش و جانی!
ایران می‌گوید بیایید به زبان دیگری با هم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه