اخبار داغ

مطالعات سرمایه گذاران نروژی بر مناطق گردشگری شهر هوره و روستای مارکده در بخش زاینده رود

مطالعات سرمایه گذاران نروژی بر مناطق گردشگری شهر هوره و روستای مارکده در بخش زاینده رود
فرماندار سامان از مطالعات سرمایه گذاران نروژی بر مناطق گردشگری شهر هوره و روستای مارکده در بخش زاینده رود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سامان ما, کمال اکبریان با بیان اینکه  سرمایه گذاران نروژی مطالعات بر روی مناطق، گردشگری سامان را آغاز کردند، اظهار داشت: سرمایه گذاران نروژی کار مکان یابی بر روی طرح 2 منطقه گردشگری این شهرستان را آغاز کردند.

اکبریان از تایید و موافقت اولیه مکان سرمایه گذاری در منطقه گردشگری 'نگین' هوره و روستای 'مارکده 'را یادآور شد و تصریح کرد: در صورت انجام فرآیند تشریفات قانونی، این طرح مصوب و منجر به تفاهم نامه خواهد شد.

وی تاکید کرد: با رغبت سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری شهرستان  امید است بتوانیم این صنعت را در این شهرستان توسعه دهیم   تحولی بزرگ در این صنعت پاک و درآمدزا ایجاد می کند.

اکبریان با بیان اینکه این شهرستان شرایط سرمایه گذاری را دارد ، اذعان داشت: باید برکراسی اداری را برداریم و قانون نیز مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: باید در راستای توسعه گردشگری مشارکت مردم و ایجاد زیر ساخت های گردشگری مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در توسعه شهرستان باید اخلاق مداری در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سامان از وجود 60 کیلومتر طول ساحل رودخانه زاینده رود در این منطقه را از نقاط برجسته جذب سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار گردشگر در این شهرستان خوش آب و هوای سامان عنوان کرد.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه