اخبار داغ

با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد؛

جشنواره کاربست مجلات رشد ورزنه/ یک روز بدون کیف+ تصاویر

جشنواره کاربست مجلات رشد ورزنه/ یک روز بدون کیف+ تصاویر
جشنواره مجللات رشد با هدف آشنایی دانش آموزان با کارهای خلاق و هنرهای دستی با حضور دانش آموزان و مسئولان در مدارس شهر ورزنه برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اصفهان شرق، جشنواره کاربست مجلات رشد «یک روز بدون کیف و کتاب همراه با مجلات» در مدارس ابتدایی بخش بن رود و شهر ورزنه با هدف آشنایی دانش آموزان با کارهای خلاق وهنرهای دستی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

هر سال در اسفندماه کاربست مجلات رشد در مدارس اجرا می شود که امسال نیز با همکاری معلمان دبستان و همراهی دانش آموزان این طرح اجرایی شد.

,

این طرح شامل ایستگاه نقاشی، نمایش، کاردستی، قصه گویی و آشپزی در مدرسه ابتدایی دخترانه فاطمه الزهرا، مدرسه ابتدایی دخترانه شکوه، مدرسه ابتدایی دخترانه شهید محمدی شهر ورزنه، مدرسه ابتدایی دخترانه فضه روستای کفران و مدرسه ابتدایی شهید اسماعیلی روستای اشکهران به کارخود پایان داد.

,

رئیس اداره تکنولوژی و گروهای درسی دوره ابتدایی اداره آموزش وپرورش استان اصفهان در این بازدید گفت: هدف از این روز، ترویج مجلات رشد، آموزش مهارت های زندگی، آموزش کار جمعی و با هم بودن، دست ورزی و مهارت آموزی است.

,

خسرو سبزه علی بیان کرد: مجله رشد یکی از رسانه های داخلی وزارت آموزش و پرورش است که از رسانه های بسیار موثر بوده و استان اصفهان هم در زمینه توزیع مجلات رشد در چهار سال گذشته رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه