اخبار داغ

با وجود پایین بودن قدرت خرید مردم تویسرکان؛

بازار شب عید داغ تر می شود/یک شهر و یک خیابان و هیجان یک خرید

بازار شب عید داغ تر می شود/یک شهر و یک خیابان و هیجان یک خرید
این روزها ماه گلی ها، سمنوها، سنجدها، سیر و سماق ها و سبزه ها یک طرف بازار، و میوه های چیده شده آن طرف تر خودنمایی می کنند و انواع پوشاک و کفش مردانه و زنانه و وسایل تزینی خانه برای نو نوارتر شدن هم کم کمک چشمک می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ کمتر از چهار پنج روز تا پایان سال 96 باقی نمانده و هر روز بازار شب عید در توییسرکان داغ تر می شود تا جایی که بنا به رسم هر ساله، خیابان باهنر تویسرکان به عنوان اصلی ترین خیابان این شهر مملو از فروشندگان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

در این خیابان در روزهای پایانی سال آنقدر جمعیت فروشنده و خریدار زیاد می شود که خودوریی در آن نمی تواند عبور کند و جای سوزت انداختن هم پیدا نمی شود.

,

شاید این روزها از شیر مرغ تا جان آمیزاد! در این بازار یافت می شود و افرادی که به بازار می آیند دست خالی به خانه باز نمی گردند.

,

, ,

گرچه قدرت خرید مردم در شهرستانی همچون تویسرکان با سایه سنگین رکود اقتصادی پایین است و بسیاری تنها قیمت ها را می پرسند و به آرامی از کنار فروشنده بی آنکه خریدی داشته باشند می روند، اما همین حضور در بازار به گفته تعدادی چرخ زدن در بازار برایشان لذت بخش است و نوید سالی نو را به ارمغان می آورد.

,

ماه گلی ها، سمنوها، سنجدها، سیر و سماق ها و سبزه ها یک طرف، میوه های چیده شده آن طرف تر خودنمایی می کنند.

,

انواع پوشاک و کفش مردانه و زنانه و وسایل تزینی خانه برای نو نوارتر شدن هم کم کمک چشمک می زنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه