اخبار داغ

بخشدار جرقویه علیا در گردهمایی دهیاران:

دهیاران به آسیب های اجتماعی و برنامه های فرهنگی توجه کنند

دهیاران به آسیب های اجتماعی و برنامه های فرهنگی توجه کنند
بخشدار جرقویه علیا با بیان اینکه دهیاران نباید فقط به فکر طرح های عمرانی باشند؛ اظهار کرد: توجه به آسیب های اجتماعی و برنامه های فرهنگی روستا و نظارت بر آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل اصفهان شرق، امروز آخرین گردهمایی دهیاران جرقویه علیا در سال 96 در ساختمان دهیاری روستای کمال آباد با حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی، دهیاران منطقه، عضوشورای عالی استانهای کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

حسین بهزادفر در تشریح اهداف این گردهمایی گفت: گردهمایی دهیاران هر دو ماه یکبار در یک روستا تشکیل می شود و در این جلسات دهیاران از اقدامات یکدیگر در روستاهای مربوطه آگاه خواهند شد.

,

بخشدار جرقویه علیا یکی دیگر از اهداف این گردهمایی را استفاده از تجربیات همدیگر در آبادانی روستاها برشمرد و ادامه داد: حس رقابت سالم در بین مسئولان می تواند به آبادانی و پیشرفت مناطق کمک شایانی کند.

,

عضور شورای عالی استان های کشور نیز با اشاره به نقش دهیاران در آبادانی و سازندگی روستاها خاطرنشان کرد: دهیاران با همکاری و تعامل می توانند در آبادانی و پیشبرد طرح های روستا ها نقش اساسی را داشته باشند ولی امروزه این افراد از نظر امنیت شغلی با مشکل مواجه هستند و امنیت شغلی مشخصی ندارند.

,

حسنعلی مبینی نژاد با بیان اینکه امروزه دهیاران ما از افراد تحصیل کرده هستند،گفت: دهیاران خود می توانند طرح های روستای خود را عملیاتی کنند و باید امنیت شغلی آنها نیز مشخص شود که ما این موضوع را در جلسه شورای عالی استان ها مطرح کردیم که امید واریم این موضوع به تصویب نهایی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه