اخبار داغ

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه:

دشمنان قوه قضائیه‌ای می‌خواهند که کمکشان کند

دشمنان قوه قضائیه‌ای می‌خواهند که کمکشان کند
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخورد قوه قضائیه با اغتشاشگران گفت: دشمنان ما کشوری که امنیتش به دست نیروهایی چون سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و اطلاعات است را نمی‌خواهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ضمن توصیه خود و عموم مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دو نعمت معنویت و مسائل اقتصادی دست یافته و باید آن‌ها را نگه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی معنویت را شامل مسائل امنیت و توحید دانست و خطاب به جوانان گفت: نسل جوانان از زمان طاغوت و گذشته بی‌خبر هستند؛ باید بدانند چه‌طور شد که در راه معنویت قدم برداشتیم؟ فضای کشور در سال ۳۱ از نظر سیاسی باز شد‌.

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: جبهه ملی جلو افتاد. افرادی را برای مجلس کاندیدا کردند و بازار تهران هم مرحوم راشد را کاندیدا کردند. وقتی آقای راشد رای آورد، وقتی خواست صحبت کند در ابتدا گفت: ما به حق یا به باطل به مجلس آمده‌ا‌یم ولی من آمده‌ام در این جا حدیثی بگویم و سپس از جانب پیامبر(ص) نقل کرد “درباره خدا، پیغمبر و دین، اسلام، مسلمانان، گرفتاران، و سلطان مسلمین نصیحت کنید”.

,

آیت‌الله امامی کاشانی از وضع موجود در مجلس سال ۳۱ پرده برداشت و عنوان کرد: برخی به مرحوم راشد گفتند مگر اینجا منبر است که از پیامبر حدیث نقل می‌کنید؟ این نشان می‌دهد که در آن زمان چه خبر بوده و در مجلس چه می‌گذشته است.

,

وی در ادامه از اهداف امروزی دشمنان سخن گفت و یادآور شد: همین دشمن که امروز هم برنامه‌ریزی می‌کند و قصد ایجاد ناامنی و فشار اقتصادی را دارد، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه را نمی‌خواهد.

,

امام جمعه موقت تهران افزود: آن‌ها قوه قضائیه‌ای می‌خواهند که کمکشان کند نه اینکه با اغتشاشگران برخورد کند. دشمنان ما کشوری که امنیتش به دست نیروهایی چون سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و اطلاعات است را نمی‌خواهند.

,

آیت‌الله امامی کاشانی بخش دیگری از سخنانش را به تقدیر از مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه اختصاص داد و مطرح کرد: درود بر کسانی که ۲۲ بهمن امسال بعد از ۴۰ سال دوباره به صحنه آمدند. نفس قدسی امام(ره) همه را راهی جبهه‌ها کرد. اینکه امام فرمودند “انقلاب ما انفجار نور بود”، یک لفظ نبود و ایشان قصد بیان حقایق را داشتند.

,

وی در ادامه ابراز داشت: ما هنوز خیلی از اهداف مدنظرمان عقب هستیم ولی نسبت به دنیا سروریم. این نعمت را باید پاس داشت. در روز ولادت و شهادت حضرت فاطمه(س) باید فکر ایشان را عملی کرد و پاس داشت. ما از لحاظ معنویات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

,

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: ابراهیم خلیل(ع) از خداوند برای مردم جامعه رزق خواست. گرچه دشمن حضور مجلس و قوه قضائیه و قوه مجریه را نمی‌خواهد ولی ما نباید به این مقدار بسنده کنیم. وظیفه‌ مسئولان این است که برای مردم وقت گذاشته و مشکلات را احساس کنند. به فرموده رهبر انقلاب هیچ مشکلی نیست که حل نشود.

,

آیت‌الله امامی کاشانی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید با عشق درخدمت مردم باشند، خاطرنشان کرد: در پایان از زحمات آقای جنتی که در ۲۵ سال اخیر اقامه نماز جمعه را برعهده داشتند، تشکر می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه