اخبار داغ

شهردار قرچک:

مشکل جمع آوری زباله های قرچک حل شده است/ تکریم ارباب رجوع در دستور کار شهردار است

مشکل جمع آوری زباله های قرچک حل شده است/ تکریم ارباب رجوع در دستور کار شهردار است
شهردار قرچک گفت: یکی از مشکلات شهر قرچک زمان جمع‌آوری زباله بود که این مشکل رفع شد و تمامی زباله‌ها در یک ساعت معین جمع‌آوری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محسن شریف شهردار قرچک در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرچک ضمن گرامیداشت سردار شهید مهدی باکری شهردار دلیر و شجاع ارومیه، اظهار کرد: 25 اسفند سالروز شهادت این شهید است، شهر یک موجود زنده است و نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد و باید به آن رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: شهر زمانی زنده می‌ماند که از نظر ظاهری و امکانات شهری به آن رسیدگی شود و اگر مسؤولان شهر با یکدیگر همکاری نداشته باشند شهر بیمار خواهد شد.

,

شهردار قرچک تصریح کرد: شهری پویا خواهد بود که مدیران شهری با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند تا به سمت آبادانی حرکت کند، نتیجه اتحاد مسؤولان شهرستان باعث می‌شود شهر آباد باشد، در شروع به کار به عنوان شهردار قرچک، تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دادیم و از همه مدیران شهرداری خواستیم که به تکریم ارباب رجوع نظارت داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری توزیع امکانات در تمام شهر بود که این اقدام را در 6 ماه قبل مشاهده کرده‌اید و در سال آینده بیشترین پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار صورت می‌گیرد، عملکرد شهرداری باید اجرا شده باشد تا گزارش شود ما در مجموعه شهرداری کارهای انجام نشده را گزارش نمی‌کنیم.

,

شریف گفت: در سال 97 در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی و به ویژه حوزه مالی شفافیت صد درصدی خواهیم داشت و این گزارش‌ها را به مردم و مسؤولان ارائه خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه در ماه اول سال 97 دو زمین چمن مصنوعی نیز به زمین‌های ورزشی اضافه خواهد شد، اظهار کرد: سرانه فرهنگی شهرداری خیلی ناچیز است و با احداث سرای محله‌ها و فرهنگسرا در سطح شهر سرانه فرهنگی جهش چشمگیری خواهد داشت.

,

شهردار قرچک بیان کرد: در شهر قرچک هیچ کوچه خاکی تا پایان سال نخواهیم داشت و همه این معابر به صورت شبانه‌روزی آسفالت و لکه‌گیری می‌شود، قرچک از نظر ترافیکی التهاب دارد و محل تردد سه شهرستان است، بنابراین در یکی دو ماه اول سال 97 کمربندی جنوبی شهر قرچک افتتاح خواهد شد تا مردم دیگر در ترافیک شهر قرچک نمانند.

,

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر قرچک زمان جمع‌آوری زباله بود که این مشکل رفع شد و تمامی زباله‌ها در یک ساعت معین جمع‌آوری می‌شود، همچنین در چند روز گذشته دو سازمان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی با یکدیگر ادغام شدند و در حال نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.

,

شریف در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان قرچک می‌خواهم در روزهای پایانی سال نیروهای شهرداری را یاری کنند و کمک‌حال شهرداری باشند، مجموعه شهرداری قرچک تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است و در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه