اخبار داغ

فرماندار ویژه ری:

شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است

شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است
فرماندار ویژه ری با بیان اینکه هنوز برای ما پذیرفتنی نیست که مردم برای حل مشکلات خود به تهران مراجعه کنند، گفت: شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور که سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ری بود، گفت: این روزهای پایان سال متبرک به نام حضرت زهرا(س) است و نشان از سالی پر خیر و برکت را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی افزود: به یقین انسجام و وحدت ملت دلگشای ما خواهد یود و همواره مورد تهدید دشمنان در ‌طی این ۴۰ ساله هستیم و از هرظرفیتی برای مقابله یا نظام را دارند.

,

وی جنگ، اختلاف و تفرقه را عامل فروپاشی نظام بیان کرد و گفت: رمز پیروزی ما در جنگ وحدت و همدلی بود و یا تمامی دسیسه‌ها و تحریم‌ها نیز همین وحدت بود که ما را به پیروزی رساند. علی‌رغم تمامی تحریم‌ها در فناوری هسته‌ای اما جایگاه برجسته‌ای داریم که با همت و همدلی بدست آمد.

,

وی افزود: هرجا که همدل بودیم، پیروز و هرجا که مخالف بودیم، دشمن پیروز شد.

,

وی گفت: موقعیت ژئوپلتیکی و هوش سرشار مردم ایران و ظرفیت عظیم جوانان تحصیلکرده و منابع عظیم خدادادی نیاز به همت در سایه همدلی دارد.

,

وی گفت: امسال با تمام حوادث به پایان رسید و ملت ما با تمامی مشکلات با پیروزی بر داعش و همدلی داخلی بر مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند پیروز شدیم.

,

وی هم‌چنین گفت: سال ۹۷ باید سال اشتغال باشد و از ظرفیت‌های کشور در سال آینده با بسیج مردمی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی انجام دهیم.

,

وی عنوان کرد: امروز راه برای توسعه کشور فراهم است و دولت دنبال این است که راه را در اختیار مردم قرار دهد و با رهبری داهیانه سال آتی سال شکوفایی اقتصاد باشد و یقین دارم سالی پر رونق خواهد بود.

,

فرماندار ری در ادامه بیان داشت: در حوزه توسعه روستایی اعتبارات خوبی را به روستاها هدایت کردیم. به برخی روستاها در حد شهرستان یعنی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دادیم و این نشان از توجه به روستاها است.

,

وی گفت: در گذشته از توسعه روستاها غفلت کردیم و حاشیه‌نشینی ایجاد شد و دولت عزم جدی در خصوص توسعه روستاها دارد.

,

جمالی‌پور عنوان کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه تملک زیر ۴۰ درصد بوده و توانستیم ۲۸ کلینیک درمانی برای مردم ایجاد کنیم. ما تحول عظیمی در حوزه درمان ایجاد کردیم.

,

وی گفت: هنوز برای ما پذیرفتنی نیست که مردم برای حل مشکلات خود به تهران مراجعه کنند و دغدغه مردم را درمان کنیم.

,

فرماندار ری اضافه کرد: کلینیک تخصصی ۷ تیر و اورژانس و شرایط اتاق عمل در این بیمارستان تا نیمه سال آتی راه اندازی خواهد شد.

,

وی بیان داشت: در محله شهید بهشتی نیز اعتبارات خوبی به میزان ۲۵ میلیارد تومان برای درمان و فضای سبز تخصیص پیدا کرده است.

,

جمالی‌پور خبر داد: در روستاها ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب و آسفالت تحقق پیدا می‌کند.

,

وی ادامه داد: در این سال‌ها تلاش زیادی شد تا مطالبات مردم را‌ پیگیری کنیم. شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است و شورای شهر جدید باید فکری اساسی را در این زمینه انجام دهد. این مردم دارای ظرفیت زیادی هستند و این شرایط محیطی این شهر باید سامان پیدا کند.

,

جمالی‌پور در ادامه ابراز امیدواری کرد: در سال آتی قدم‌های خوبی را در توسعه شهر خواهیم داشت و روزی که این مسئولیت را پذیرفتیم عهد کردیم که این شهر را به خوبی سامان دهیم.

,

وی گفت: مسئولان وظیفه دارند در انجام مشکلات مردم کوتاهی نکنند و در انسجام و توسعه این شهر کوتاهی نداشته باشند‌.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی سیاست‌های دشمن در ۹۷ این است که نظام را از پایه فرو بریزد و همه ما باید به هوش باشیم و وحدت و انسجام خود را از دست ندهیم تا به لطف خدا این بار هم دشمنان را ناکام بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه