اخبار داغ

خطیب جمعه پیشوا گفت

سال 96رویش های انقلاب اسلامی فراوان تر از ریزش ها/کارنامه ملت ایران لبریز از افتخار و سربلندی و عزت

سال 96رویش های انقلاب اسلامی فراوان تر از ریزش ها/کارنامه ملت ایران لبریز از افتخار و سربلندی و عزت
خطیب جمعه پیشوا گفت:رویش های انقلاب اسلامی در سال 96 در کنار ریزش ها فراوان تر بود ،جوانان و متولدین دهه هفتاد ما ،شهید حججی ها و حدادیان ها فراوانند که حاضرند جان خود را بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی فدا کنند،کارنامه ملت ایران در سال 96 لبریز از افتخار و سربلندی و عزت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری ساعتی قبل در جمع مردم شهرستان پیشوا با بر شمردن خصوصیات یک مومن واقعی اظهار داشت: یک انسان مسلمان باید در اعتقادات خود محکم و اشنا به مسائل دینی باشد ودر تشخیص راه از چاه و حق از باطل اهتمام ورزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:یک مومن واقعی با هر سختی و مشکلی زبان به شکوه و گلایه باز نمیکندچرا که شکوه و ناله جزو مکتب ما نیست و باید صبر را پیشه خود قرار داد؛انسان باید در اداره کردن خانواده مقتصد باشد و از نعمت ها و مواهب خدای متعال درست بهره ببرد.

,

امام جمعه شهرستان پیشوا ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: بعثت پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم و ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام از ایاد باشکوه این ماه است و برگزاری مراسم باعظمت اعتکاف در این ماه از برکات انقلاب اسلامی و فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی است.

,

وی افزود: سال گذشته 70 درصد شرکت کنندگان در اعتکاف جوان بودند و امیدواریم سال به سال تعداد شرکت کنندگان بیشتر شود ؛ امسال هم مساجد شهرستان مراسم اعتکاف را با شکوه هرچه تمام تر برگزار میکنند.

,

باقری با اشاره به اینکه روز اول فروردین مصادف با شب شهادت امام هادی علیه‌السلام است تاکید کرد:با توجه به اینکه حرمت ائمه معصومین برای ما از همه چیز مقدم تر است حرمت نگه داریم و مراسم سال تحویل را در اماکن مقدس برگزار کنیم.

,

وی افزود : اگرامامان معصوم علیهم السلام را میشناسیم به برکت زیارت جامعه کبیره است وبرای نگهداشت حرمت این امام معصوم در این روز در کنار ملجا شریف حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه‌السلام سال جدید را آغاز کنیم.

,

خطیب جمعه پیشوا با اشاره به اتفاقات سال 96 گفت:با تمام فراز و فرودها و آسیب ها و افت ها سال 96 سپری شد و پیروزی ها ، شکست ها ، کاستی ها،ضعف و حاشیه ها ی فراوان داشتیم.

,

وی در ادامه افزود:اما پیروز واقعی مردمی بودند که پای عهد خود با امام و شهدا ماندند و و با عزت تمام از ارزش های انقلاب دفاع کردند و وفاداری خود را به اثبات رسانیدند.

,

باقری با بیان مجاهدت های جمهوری اسلامی در نابودی داعش تاکید کرد:بی شک این جمهوری اسلامی بود که هیمنه داعش را در هم شکست و حمایت های کشور ما از ملت های مظلوم و مسلمان منطقه درمقابله با داعش عامل دستیابی به این پیروزی بود.

,

وی افزود:چقدر تلاش کردند که ملت ایران را زمین بزنند اما مردم این اجازه را ندادند ؛ گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه از جمله سوریه ،لبنان ، روسیه ،یمن ، فلسطین و خیلی از کشورهای افریقایی و اروپایی به جهت مقاومت وایستادگی ملت ایران بود.

,

 امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم در برگزاری مراسم های مختلف در سال گذشته تصریح کرد:مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری وهمچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگ ذرینی بر افتخارات مردم افزود که بر طبق آمار ارائه شده این حضور در راهپیمایی با شکوه در برخی شهرستان ها دو برابر شده بود.

,

وی در ادامه گفت:در سال گذشته مردم با حضور غیرتمندانه خود در دفاع از انقلاب و پاسخ گویی به آشوب و بلوایی که اغتشاشگران به پا کردند مقاومت کردند؛هیچ ارتشی در دنیا نداریم که توانسته باشد در مقابل اراده یک ملت بایستد وآن را زمین بزند.

,

باقری با بیان ناکامی سیاستمدارن و ارتش های تا دندان مسلح امریکا و انگلیس در حمایت از آشوب های ایران تاکید کرد:در قضیه خیابان پاسداران تهران و حمایت از دراویش و حمله شیرازی ها به سفارت ایران در انگلیس که با حمایت ملکه و دولت انگلیس بود هیچ کاری نتوانستند انجام دهند ؛کارنامه ملت ایران در سال 96 لبریز از افتخار و سربلندی و عزت است.

,

وی افزود:رویش های انقلاب اسلامی در سال 96 در کنار ریزش ها فراوان تر بود ،جوانان و متولدین دهه هفتاد ما ،شهید حججی ها و حدادیان ها فراوانند که حاضرند جان خود را بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی  فدا کنند.

,

خطیب جمعه شهرستان پیشوا در پایان گفت:در

,

سال گذشته متاسفانه کارهای انجام نشده فراوانی داشتیم ،در قضیه اقتصاد مقاومتی و مساله تولید و اشتغال آنچه مدنظر مقام معظم رهبری و مردم بود کارهای اجرایی صورت نپذیرفت و بسیاری از مسئولان حرفهایی که نباید میزدند به زبان آوردند و اختلاف و تشتت را در بین مردم به وجود آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه