اخبار داغ

جانشین سابق سپاه عاشورا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تبریز؛

در زمان جنگ هرکجا کار گره می‌خورد نام باکری و لشکر عاشورا به میان می‌آمد/ امروز جای تفکرات آقای مهدی در جامعه خالی است/ در زمان رژیم پهلوی ۱۰ درصد مردم در رفاه بودند

در زمان جنگ هرکجا کار گره می‌خورد نام باکری و لشکر عاشورا به میان می‌آمد/ امروز جای تفکرات آقای مهدی در جامعه خالی است/ در زمان رژیم پهلوی ۱۰ درصد مردم در رفاه بودند
جانشین سابق فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهید مهدی باکری با روحیه بسیجی‌وارش از نخبگان جنگ بود و در زمان دفاع مقدس نام او زبانزد خاص و عام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، علی قادری ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تبریز با بیان اینکه فرزندان این مرز وبوم که هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند، انسان‌های ارزشمندی بودند که در دورترین نقاط از آذربایجان و در خوزستان حماسه آفریدند، خاطرنشان ساخت: انفاس قدسی حضرت امام چنان بود که در دوان دفاع مقدس نفس با روحیه و اقتدار در مقابل توطئه غرب و شرق ایستاد و در مقابل هجمه‌ی همه جانبه‌ی صدام به مردم روحیه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: زمانی که شهرهای نیمه‌ی غربی مورد هجمه‌ی هوایی دشمن قرار گرفت امام در تلویزیون با مردم سخن گفتند و فرمودند چیزی نشده است با کمک خداوند دشمن را از خود خواهیم راند و چنان نیز شد.

,

تحلیلگر مسایل نظامی با اعلام اینکه در هشت سال دفاع مقدس انسان‌های خودباخته و عاشق خدمت به مردم، امنیت آفرین، ایثارگر و از خودگذشته پا به عرصه گذاشتند، متذکر شد: البته نباید از قدرت تفکر مردمی حضرت امام(ره) غافل شد، با توجه به مسائل پیش آمده و سنگ اندازی‌های بنی صدر در مسائل جنگ، امام(ره) بنی صدر را از فرماندهی عزل کرد و دور اول شورای مجلس عدم کفایت سیاسی وی را صادر کرد که پس از آن شاهد حضور تفکر انقلابی و بسیجی در جبهه‌ها شدیم.

,

وی تاکید کرد: افتخار مردم آذربایجان وجود سردارانی چون شهید باکری است که در جبهه‌های جنگ مایه‌ی فتح و گشایش بودند و هر کجای جنگ که به گره می‌خورد نام آقا مهدی و لشکر عاشورا به میان می‌‌آمد.

,

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اگر می‌خواهیم دستاوردهای بی‌بدیل و عظیم انقلاب اسلامی زایل نشود نباید بگداریم دشمن در تحقق اهداف شوم خود موفق شود، تصریح کرد: اکثریت فضای مجازی امروز در دست بیگانگان است لذا بمباران تبلیغات خود علیه نظام را در این فضا معطوف کرده‌اند و می‌خواهند بباورانند که جمهوری اسلامی فقر و عقب ماندگی به همراه داشته است.

,

وی یادآور شد: هشتاد هزار نفر مستشار آمریکایی در روزهای آخر حکومت پهلوی در ایران حضور داشتند که اجازه‌ی هیچ گونه پیشرفت را به ما نمی‌دادند و مدیریت فنی را به طور کامل به دست خود گرفته بودند؛ تربیت نیروهای ما تحت نظر آنها بود و آنچه را که ضروری می‌دانستند به ما آموزش می‌دادند و اجازه نداشتیم از نظر علمی و فناوری مستقل شویم.

,

قادری با اعلام اینکه از منظر سیاسی نیز در دوران طاغوت اختیار کشور در دست ما نبود بلکه سفارت خانه‌های انگلیس و آمریکا بودند که سرنوشت کشور ما را معین می‌کردند، اذعان کرد: آنها مشخص می‌کردند که در انتخابات از هر شهر چه کسی باید منتخب شود.

,

وی بیان داشت: دشمن القا می‌کند که بیکاری و تورم غوغا می‌کند این قبول است که امروز مشکل داریم اما در مقایسه با نظام شاهنشاهی اصلا قابل قیاس نیست چرا که در دوران پهلوی ۱۰ درصد از مردم در رفاه کامل بودند و امروز تنها ۱۰ درصد در فقر قابل توجه قرار دارند.

,

یادگار دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به ما آزادی داده است، تصریح کرد: مگر می‌شد در خصوص آمریکا و حکومت اظهار نظر کرد چه رسد به اینکه بخواهیم انتقاد کنیم در حالی که امروز اساسی‌ترین مبانی نظام را هم به اسم نقد زیر سوال می‌برند.

,

وی افزود: امروز جای تفکرات آقا مهدی باکری خالی است و تنها راه‌‌ کار خروج از مشکلات این است که تفکر و سیره‌ی عملی آقا مهدی در صدر امور قرار بگیرد.

,

جانشین سابق فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: رمز تفکر آقا مهدی مردمی بودن و مردمی زندگی کردن بود چرا که ایشان آنگونه در لشکر عاشورا زندگی می‌کرد که نمی‌شد او را از یک بسیجی ساده تشخیص داد و اگر کسی ایشان را نمی‌شناخت محال بود تشخیص دهد که این بسیجی ساده فرمانده لشکر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه