اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان:

شهروندان بهارستانی نگران میوه شب عید نباشند

شهروندان بهارستانی نگران میوه شب عید نباشند
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: توزیع میوه شب عید در شهرستان بهارستان آغاز شده است و جای نگرانی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با بهارستانه با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهارستان، بیان داشت: تمهیدات لازم در خصوص کنترل و تنظیم بازار شب عبد بهارستان اندیشیده شده است.

­وی در ادامه با تشریح جزئیات جلسه برگزار شده، تببین کرد: ۲۰۰ تن میوه شب عید در شهرستان بهارستان توزیع شده است تا شهروندان بهارستانی برای تهیه میوه‌های مورد نیاز خود در ایام عید نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

علامی همچنین در رابطه با وضعیت توزیع میوه شب عید در بهارستان، اظهار داشت: برای توزیع میوه شب عید، کارگروه تنظیم بازار شش غرفه در سطح شهرستان پیش بینی شده است و توزیع میوه از صبح امروز در بهارستان آغاز گردیده است.

وی همچنین در خصوص توزیع اقلام دیگر در بازار شهرستان بهارستان، تشریح کرد: توزیع برنج از روزهای گذشته در سطح شهرستان آغاز شده است و مرغ منجمد و گوشت گرم و منجمد هم به اندازه کافی موجود می باشد که در روزهای آینده در بازار توزیع می شود.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به ضرورت تشدید بازرسی‌ها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان و دیگر دستگاه‌های نظارتی شهرستان در این ایام، متذکر شد: حضور فعال‌تر و تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها در این ایام توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارتی جزو ضرورت‌های موجود به حساب می آید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه