اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی اردستان:

باند ۳ نفره سارقان غیر بومی در اردستان دستگیر شدند

باند ۳ نفره سارقان غیر بومی در اردستان دستگیر شدند
جانشین فرماندهی انتظامی اردستان با بیان اینکه سرقت منزل یکی از دغدغه مردم اردستان در سال ۹۶ بوده است، گفت: باند سه نفره سارقان غیر بومی با ۲۰ فقره سرقت دستگیر و به نیروهای قضائی تجویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛سرگرد سید ابوالفضل محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: کشور جمهوری اسلامی یکی از امن ترین کشورهای دنیا به کوری چشم دشمنانش در دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛, صبح اردستان,

وی افزود: جمهوری اسلامی از خیلی کشورهای توسعه یافته غربی با ثبات تر بوده که  همه مرهون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

,

جانشین فرماندهی انتظامی اردستان گفت: اولویت های انتظامی  که در دستور کار قرار دارد موضوع مبارزه با قاچاق کالا و و جرائم اقتصادی است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری قرارگاه مبارزه قاچاق کالا راه اندازی شده و در سال 96 بیش از 50 درصد کشفیات قاچاق کالا داشته ایم.

,

سرگرد محمدی با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از معظلات و دروازه ورود به جرائمی همچون سرقت است، تصریح کرد: طرح مبارزه با این پدیده انجام شده که 20 نفر از معتادان سارق و با سابقه دستگیر شده اند.

,

وی تاکید کرد: کشفیات موضوع سرقت بصورت قابل توجه ای بوده که با 130 درصد افزایش نسبت به سال گذشته بوده است.

,

جانشین فرماندهی انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های محوری و اساسی منطقه انتظامی اردستان در ایام نوروز ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی خواهد بود هر چند اردستان با توجه به نوع بافت و فرهنگ جامعه کوچکترین مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

سرگرد محمدی یادآوری کرد: پلیس اطلاعات و امنیت ناجا با هرگونه مفاسد علنی، بی بند و باری، بد حجابی که بخواهد ارزشهای دینی و اسلامی ما را زیر سوال ببرد با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

,

وی همچنین پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز را در دستور کار پلیس ذکر کرد که با اقدامات صورت گرفته طرحهایی در این زمینه انجام شده و بصورت اشکار و نهان نسبت به این موضوع پیشگیری خواهد شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی اردستان سرقت منزل را یکی از دغدغه مردم اردستان در سال 96 عنوان کرد که در این زمینه باند سه نفره سارقان غیر بومی با 20 مورد سرقت دستگیر و تحویل مقامهای قضائی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه