اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک خبر داد:

رشد ۹۰ درصدی کشف سرقت و ۱۰ درصدی کشف کالای قاچاق در خور و بیابانک

رشد ۹۰ درصدی کشف سرقت و ۱۰ درصدی کشف کالای قاچاق در خور و بیابانک
فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: کشفیات کالای قاچاق و کشف سرقت نسبت به سال گذشته در شهرستان خور و بیابانک به ترتیب رشد ۱۰ و ۹۰ درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر خور؛ سرگرد نعمت خلیلی در سخنرانی پس از نماز جمعه شهر خور، هدف نیروی انتظامی را ایجاد و حفظ نظم و امنیت در ابعاد مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی هایی انجام شده است که با کمک مردم اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سفیر خور, ؛ سرگرد نعمت خلیلی در سخنرانی پس از نماز جمعه شهر خور، هدف نیروی انتظامی را ایجاد و حفظ نظم و امنیت در ابعاد مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی هایی انجام شده است که با کمک مردم اجرا خواهد شد.,

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک افزود: چیزی که در سال ٩۶ به عنوان برنامه اصلی ناجا در نظر گفته شده بود پیشگیری از سرقت و تخلفات و جرایم رانندگی بود که با تلاش نیروهای خدوم انتظامی و همکاری مردم شهرستان، هیچ گونه سرقت خشنی در شهرستان رخ نداده است.

,

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر را از دیگر اهداف فرماندهی انتظامی شهرستان عنوان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح در شهرستان خوروبیابانک، یک هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است که ۵۵٠ کیلوگرم آن هرویین بوده است.

,

خلیلی با اشاره به مخرب بودن مواد مخدر برای سلامت فرد و جامعه گفت: کشف این محموله مواد مخدر، از تزریق این مواد افیونی به کشور جلوگیری کرده است.

,

وی افزود: برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر یکی از دغدغه های بسیاری از مردم است که پلیس با چشم بینای خود و با انجام عملیات های اطلاعاتی، با دست پُر و مستندات کافی مجرمان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی می دهد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک، برخورد با کالای قاچاق را دیگر اولویت نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: کشفیات کالای قاچاق در شهرستان خوروبیابانک نسبت به سال گذشته رشد ١٠ درصدی داشته است که ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان برآورد می شود.

,

وی کاهش تصادفات درون شهری را نشانه افزایش فرهنگ ترافیکی مردم دانست و افزود: فرهنگ رانندگی برخی رانندگان در جاده ها و راه های مواصلاتی شهر ها هنوز به حدی نرسیده است که با رعایت قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اصل «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است» جان خود و خانواده را به خطر نیاندازند.

,

سرگرد خلیلی با اشاره به رشد سرقت اموال خُرد و سُک مردم، تصریح کرد: افرادی که مورد سرقت قرار گرفته اند با عدم رعایت نکات پیشگیرانه و ایمنی سهم بیشتری در وقوع سرقت داشته اند در حالی که مردم با رعایت هشدار و آموزش های پلیس می توانند سرقت های خرد را کاهش دهند.

,

وی با بیان این که مردم چشم بینای پلیس در سطح شهر هستند افزود: همراهی مردم و اطلاعات درست و به موقع عامل اصلی دستگیری متخلفان است و در سال ٩٧ برخورد جدی تری با مجرمان و متخلفان خواهد شد.

,

فرمانده انتظامی خوروبیابانک با اشاره به رشد 100 درصدی ورود گردشگران به شهرستان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: کوچکترین نا امنی در مورد گردشگران صورت نگرفته است.

,

وی افزود: گردشگرانی که با فرهنگ های مختلف به شهرستان خوروبیابانک وارد می شوند باید نسبت به ارزش های مردم و فرهنگ شهرستان احترام قائل شوند و ارزش ها، اداب و سنن اسلامی را رعایت کنند.

,

خلیلی با بیان این که آرامش بهاری با حفظ نظم و امنیت، شعار نیروی انتظامی در سال ٩٧ است، خاطرنشان کرد:مردم اولین کسانی هستند که می توانند امنیت خود را تأمین کنند و اقدامات پلیس در کنار تلاش مردم مثمر ثمر است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه