اخبار داغ

هدف شیعه انگلیسی تفرقه بین مسلمانان است

هدف شیعه انگلیسی تفرقه بین مسلمانان است
ائمه جمعه در خطبه های نمازجمعه این هفته در شهرستان های استان لرستان ضمن محکومیت حمله گروه تندرو حامی صادق شیرازی به سفارت ایران در لندن این اقدام را توطئه انگلیسی برای ضربه زدن به اسلام دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیر با اشاره به سالروز جنایت بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق با همکاری کشورهای غربی همچون آلمان و فرانسه گفت: در این بمباران  پنج هزار نفر از مردم حلبچه شهید و مجروح شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که تروریست‌های سوریه از بمب‌های شیمیایی آمریکا استفاده می کنند،گفت: مجامع بین‌المللی رفتار دوگانه ای دارند و با وجود اسناد و ادله بر جنایت‌های آمریکا سکوت می کنند.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به 26اسفندماه سالروز ارتحال حجت‌ الاسلام سیداحمدخمینی گفت: سیداحمد خمینی مشاوری خوب، یاری لایق و کاردان برای امام راحل بود که در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت و تا پایان عمر در خط ولایت ثابت ‌قدم بود.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به حمله گروه افراطی و تندرو طرفدار سیدصادق شیرازی به سفارت ایران در لندن اظهار داشت: امروز چهره شیعه انگلیسی برملا شده و این گروه به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است.

,

 

,

به گفته وی این گروه توسط دستگاه امنیتی انگلیسی سازماندهی و حمایت شده و به‌دنبال پیاده‌کردن نقشه های تفرقه‌افکنانه است و اسلام آمریکایی که بارها حضرت امام (ره) در مورد آن هشدار داه بود را ترویج می کنند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افکار وعقاید این گروه را بسیار خطرناک دانست و بیان کرد: این گروه با حمایت سرویس امنیتی انگلیس به دنبال سخن‌پراکنی علیه ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که ملت ایران در سال 96 افتخارات و پیروزی‌های متعددی را برای خود ثبت‌وضبط کرد، اظهار داشت: مشارکت73درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و دفاع جانانه از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اتفاقی کم نظیر بود.

,

 

,

وی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی‌های 9 و 13 دی و 22 بهمن امسال تصریح کرد: ملت ایران سه توطئه بزرگ منافقین، سلطنت‌طلبان و اغتشاشگران، توطئه دراویش در تهران و توطئه فرقه شیرازی در لندن را خنثی کردند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با اطمینان خاطر اعلام کرد جوانان آگاه و با بصیرت، آینده بهتری را برای کشور رقم می‌زنند و جوانان نسل سوم و چهارم  امثال شهید حججی و حدادیان با آگاهی تمام درصحنه حاضر هستند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام هادی(ع) و اولین روز سال نو گفت: مردم همواره حرمت ائمه را حفظ می کنند و ان شالله سال جدید با توسل به این امام شروع شود.

,

 

,

شیعه انگلیسی در راستای شکستن وحدت مسلمانان و اهداف نظام سلطه حرکت می کند

, شیعه انگلیسی در راستای شکستن وحدت مسلمانان و اهداف نظام سلطه حرکت می کند ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: برگه های افتخار امسال را باید به نام ملتی نوشت که در شرایط حساس در میدان حاضر شدند و افتخارات نظام در سال 96 باید به نام مردم ثبت شود که در همه عرصه های حمایت از نظام و ولایت حضور داشته و آنچه داشتند کریمانه تقدیم کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: شکست هیمنه داعش در سوریه، ناکامی پروژه های دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی، شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، میثاق مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حضور غیرتمندانه مردم در شکست آشوب ها در دیماه که به نام نظام رقم خورده، مرهون حضور مردم است.

,

 

,

به گفته وی مردم سرمایه های اصلی نظام هستند که با همه مشکلات و سختی ها پای ارزش ها ایستاده اند و علیرغم همه مشکلات لحظه ای از عزت نظام غافل نشدند و مسئولان باید به مردم خدمت کنند و نهایت همت را برای رفع مشکلات به کار بگیرند.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به حمله  به سفارت کشورمان در لندن افزود: در هفته گذشته عده ای معلوم الحال به سفارت خانه کشور ما در لندن  حمله کردند که در سایه چتر امنیتی پلیس انگلیس و تعلل نیروهای پلیس وارد محوطه شدند و شعارهای تفرقه افکنانه سر دادند.

,

 

,

وی بیان کرد: این عده گروهی از طرفداران شیرازی بودند که به بهانه دستگیری شیرازی این اقدام را انجام دادند که شیعه انگلیسی هستند و انگلیس این افراد را ساپورت می کند تا این افراد به ریشه اسلام ضربه بزنند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: شیعه انگلیسی با حمایت انگلیس به دنبال شکستن وحدت مسلمان است و اگر این افراد شیعه هستند چرا در جریان دفاع از حرم حضرت زینب(ع) اقدام نکردند و زمانی که داعش در عراق به حرم های اهل بیت(ع) نزدیک می شد کجا بودند.

,

 

,

به گفته وی این افراد دروغ می گویند و در راستای اهداف نظام سلطه حرکت می کنند و قصد دارند چهره اسلام را مخدوش کنند که با سوء استفاده قصد دارند چهره شیعه را تخریب کنند و ضروری است تا شیعه انگلیسی را بشناسیم چرا که این گروه نیز مانند وهابیت و دیگر گروئه های تروریست خطرناک هستند.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز رحلت فرزند امام(ره) سید احمد خمینی گفت: فرزند امام(ره) در شکل گیری انقلاب همیشه پای به پای امام(ره) حرکت کردند و نقش زیادی در موفقیت های امام(ره) داشتند چون تربیت شده مکتب امام(ره) بوده و دارای خصوصیات فراوانی بود.

,

 

,

وی بیان کرد: نوروز نزدیک است و نیاز است به سراغ خانه تکانی دلها برویم و برای آغاز جدید و خداپسندانه آماده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه